fwestbye Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hei dere.spør dere: har dere erfaringer eller meninger: bør jeg velge maxtor 160GB 7200rpm 8Mb S-ATA eller Western Digital 160GB 7200rpm 8Mb S-ATA håper dere har råd til meg.begge er vel gode harddisker.så maxtor disken ble anbefalt på [anbefalinger][disker] her på hardware.no men hørt/lest bra om western disken også.. HJELP Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Vil anbefale Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA grunnet den lave søketiden og at det at den koster litt mindre. Denne disken er veldig stille (i alle fall IDE-utgaven) og anbefales på det varmeste. Endret 30. mars 2004 av Diverse Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Og jeg anbefaler denne fordi den er meget rask (også på søketid) og støyer ikke så mye mer enn seagaten -uansett vesentlig mindre enn maxtor og wd. Returprosenten på disse diskene er betydelig lavere enn wd, maxtor og seagate (ref: ITButikken). Derimot, hvis du _må_ velge mellom WD og Maxtor, ville jeg valgt sistnevnte. Har vært styggelig mange negative poster om WD i det siste. Endret 30. mars 2004 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå