goggys Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Noen som vet om en bra window manager. Prøvde Fluxbox, men den forstod jeg ingenting av . Jeg har instalert dcd på pc-en, men jeg er nødt til å logge in som root for å kjøre den, noe som jeg helst vil slippe å gjøre. Det nutter heller ikke til å skifte til super user i terminal. Hvordan kan jeg konfigurere denne til å bli kjørt fra min bruker? Kan jeg bruke Gdesklets på KDE 3.2? !PS hvet det ble litt mange spørsmål, men jeg er linux noob og en plass må jeg jo starte Lenke til kommentar
yNx Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fluxbox er jo konge, da! Husker en som sa at det var pysete å kjøre fluxbox på en bra maskin, men jeg liker det minimalt. Jeg "klarer" å kjøre gdesklets helt uten videre på flubox, så det brude gå bra i KDE og. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruker ikke flux samme WM som GNOME da? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fluxbox er en windowmanager, gnome bruker metacity. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fluxbox er en windowmanager, gnome bruker metacity. Jepp. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 I KDE bruker man Superkaramba istedet for Gdesklets. Veldig bra greier. Mye stuff finner du på: www.kde-look.org Fluxbox er rimelig enkelt, og dersom du kjører server er det fint. KDE/GNOME er tungt og tar for mye ressurser for en server, der det meste går for seg i kommandolinja. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ja. stemmer. tenkte at flux brukte metacity jeg... Lenke til kommentar
goggys Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Takk for svar , men jeg har et lite problem jeg har satt opp en dc server med opendchub, men ingen klarer å connecte til den. Har prøv å skifte på configurations men jeg får det iike til Finnes det andre alternativer til opendchub som er enklere? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hva har DC med WM/desktoper å gjøre? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruk Mldonkey Og, neste gang lager du en ny tråd hvis det er mer du lurer på Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ion er en bedre WM for servere synes jeg. Der slipper du tastatur Lenke til kommentar
yNx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Noen som vet om wm som gjør at man ikke trenger mus og tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå