Okki- Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har lenge tenkt på noe jeg kan lage mitt eget kabinett ut av. Når jeg fikk en ny forsterker til jul begynte jeg å lure på hva jeg skulle bruke den gamle til. Etter at den hadde stått å støvet ned bestemte jeg meg for et par dager siden at jeg skal prøve å lage ett kabinett ut av den. Jeg ska prøve å legge ut en del bilder om framgangen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 flott.. gleder meg... spessiellt siden det ikke skjer noe med papirposes logg.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ikke for og være en drittsekk men, hva med og starte workloggen når du faktisk har begynt med prosjektet. Hvis du leser reglene for worklogs så vil du se at den worklogg skal inneholde bilder/skisser. Ja, jeg ser at du er ny. Så jeg tilgir deg der, men les reglene for sikkerhetsskyld du. Link til worklogg regler; Regler for bruk av worklogs. Lenke til kommentar
Okki- Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Desverre... Jeg har begynt og har renska ut alt. Men kameraet er tomt for batteri og finner ikke laderen!!! ska lete i morgen.. da kommer det bilder og noen skisser.. Lenke til kommentar
Okki- Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg må bare si det.... Jeg har funnet kameraet men er så lol at jeg ikke finner ut hvordan jeg legger de ut!!!! Kan noen hjelpe meg?? Tnx Lenke til kommentar
karamba Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Les denne. Du må legge ut bildene på nettet på ett eller annet webområde du har tilgang til og linke til bildene ved de kodene som det er vist i det innlegget. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ingen bilder = ingen worklog. Prøv heller på nytt når du får tak på webplass og så er sikkert en bedre topic ikke å forakte. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg