cfenzo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Kommer jeg inn på en side med musikk, så er det bare ctrl-F4 asap zulu! gjelder ikkje über flash sites som 2advanced og realityslip, der skrur man heller av musikken og fortsetter nettop.. om man ikke hører gjennom hva de har å tilby først.. . skjønner ikke hvorfor folk begynte å klage på det i den tråden her.. feilpost? (tråden for verste sider er den ved siden av der.. over eller under den her.. *hint hint*...) Endret 31. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Sjekk denne http://www.eye4u.com/ Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Den syntes jeg var stygg ..... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ingen som finner noen snacksy sider uten flash? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ingen som finner noen snacksy sider uten flash? Joda; http://demoted.org/v3/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Sjekk denne http://www.eye4u.com/ Den navigeringen var jo heeelt jævlig Dunis: blir sikkert litt vanskeligere det ja... Arve kom opp med en snasen en though Lenke til kommentar
magikern Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 http://csszengarden.com/ , men det skulle kanskje bare være sider stappa til randen med flash? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Synes denne var litt snasen Kanskje ikke så utrooolig bra, men jeg likte den Endret 17. april 2004 av PT Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lost Humans Fant denne nettopp, hakeslep etter første preload Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 flash sider ER nice og smoote... men etter første meny valget er du lei av å vente.... Alle never disse sidene som er laget av fet flash eller har nice design. Men jeg tenker like mye på koden bak siden, da gjerne mest mot php/asp, når noen sier avanserte. BAre meg? ett fett CMS og andre avanserte moduler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Gøy side kanskje eg er lett å underholde, men de kulene var litt niftige.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lost Humans Fant denne nettopp, hakeslep etter første preload Letet leeenge etter "enter"-knappen, men når jeg først fant den var det bare fryd og gammen... Eller ikke. Det tok dritlang tid å loade siden, eller kanskje ikke; siden ble aldri lastet ferdig, så jeg lukket den Frehpixels hadde noen digge kuler Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Men jeg tenker like mye på koden bak siden, da gjerne mest mot php/asp, når noen sier avanserte. BAre meg? ett fett CMS og andre avanserte moduler Neida, neida. Er ikke spesielt *glad* i CMS ala PostNUKE etc, men jeg vil si at en skikkelig modulær templatebasert kode fasinerer meg mye mer enn å sitte å stirre på billybussey .. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Men jeg tenker like mye på koden bak siden, da gjerne mest mot php/asp, når noen sier avanserte. BAre meg? ett fett CMS og andre avanserte moduler Neida, neida. Er ikke spesielt *glad* i CMS ala PostNUKE etc, men jeg vil si at en skikkelig modulær templatebasert kode fasinerer meg mye mer enn å sitte å stirre på billybussey .. SirIce.... hvorfor er jeg ikke sjokkert over at du er ening? hehe Kanskje litt glad i php som meg? phpNuke... bruker du, den eller andre som den, er det ikke noe avansert med siden din. Det er IKKE siden din da. Må jo seff gjøre det selv. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg ble nevnt! /endspam Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) #1 SirIce.... hvorfor er jeg ikke sjokkert over at du er ening? hehe Kanskje litt glad i php som meg? #2 phpNuke... bruker du, den eller andre som den, er det ikke noe avansert med siden din. Det er IKKE siden din da. Må jo seff gjøre det selv. #1 Har ikke noe imot PHP nei #2 True Endret 18. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
yNx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ingen som finner noen snacksy sider uten flash? dette er tydligvis den feteste siden du kan komme på. RESPECT! http://www.useit.com/ Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 yNx: håper for din skyld at det der var ironi... (men poenget med å komme med den sia her.. det skjønner jeg ikke.. vil du diskutere det, PM meg..) spoono.com er jo digg ikke-flash side idigitalemotion.com er DIGG side, though i flash shiver7.com, etter min mening deilig portal design Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 idigitalemotion.com er DIGG side, though i flash Tror den der var litt avhengig av linje-hastighet.. Sitter på 155mbit og all flashen var over på 1 sek.. så ikke helt lurt ut Synes det er best å holde seg borte fra sider som 2advanced osv har laget når man driver å mekker på noe selv.. må jo begynne å bygge opp igjen alt som heter selvtillit etter hvert eneste lille besøk Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 True.. hehe.. mister helt muligheten for å få ting ned på "papiret" hver gang jeg har vært på idigitalemotion.. (og glemmer det jo alltid fra gang til gang..) doh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå