eirikdh Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei. Jeg har kjøpt domen og webhost til b-one.net. Jeg leste at de har php i safemode. Kan dette bli et problem for meg som bruker. Og hvordan problem kan oppstå. Prøve å finne litt info i forumet ang dette, men fant heller lite spesefikk informasjon. Jeg har tenkt å bruke et prog som er en ferdig laget php og mySQL side. Alt jeg trenger å gjøre er å laste opp alle filene til nette og redigere online. Kan dette bli et problem? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 det beste vil vel være å spørre hosten din, eller Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det er noen ferdiglagde skripts som krever at PHP_SAFE_MODE er av, men tror ikke det skal bli noe stort problem. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nokon som veit om f.eks. Invision PowerBoard og PHP Nuke fungerar i SafeMode? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nokon som veit om f.eks. Invision PowerBoard og PHP Nuke fungerar i SafeMode? Tror IPB funker, men vet ikke om PHP-nuke gjør det. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 IPB funker fett, men du må stille inn noe.. (gidder ikke å forklare) Det jeg fikk problemer med hos B-one var jeg skulle lage et bildegalleri, og da måtte jeg lese alle filnavnene i en mappe, det godtok den ikke. (Derfor lagde jeg 1.jpg, 2.jpg, 3.jpg osv. Hvis du skjønner) Går bra til det meste Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har b-one og vet at phpBB2-forumet fungerer helt fint, så... Det er bare en måte å finne ut på. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har b-one og vet at phpBB2-forumet fungerer helt fint, så... Det er bare en måte å finne ut på. Vel... Det er litt kjipt å kjøpe webhotell, og først etterpå finne ut at ting ikke funker... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vel... Det er litt kjipt å kjøpe webhotell, og først etterpå finne ut at ting ikke funker... Har også b-one. Kunne lett sjekket om ting funker hvis folk hadde bedt meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå