Gå til innhold

3dfxcool, useriøs?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det berre eg som har vært uheldig, eller er 3dfxcool useriøse? Bestilte AMD Pro waterkit , radiator og vifter frå dei, betalte med Visa kort, tenkte det ville gå litt fortare då. Dette var den 21, etter eit par dagar ville eg sjekke status på bestillinga mi, men var ikkje i stand til å finne noko alternativ for dette på websida. Sender derfor ein mail med om kva som skjer med ordren min. Hører ingenting før den 25 da det kommer ein mail om at pakken vil bli sendt den dagen og eit pakkenr. Sjekkar dette pakkenr. på posten sine sider men det er ikkje registrer nokon plass. Dette gjelder fram til i dag den 27. Sender derfor ein mail den 26 for å etterlyse denne pakken ein gang til. Har til no ikkje fått svar frå dei, no er påsken her og eg har ikkje fått det som skulle bli mitt påskeprosjekt, pc rom utan viftestøy. Dette er første gongen eg handlar frå 3dfxcool, og inntrykket mitt så langt er heller labert. Eg savnar muligheita til å følgje med sjølv, har handla hjå fleire webshopar og synes dei fleste har eit langt betre system enn det 3dfxcool har. Synes og at dei burde ta mail frå kundar seriøst og svare rimelig kjapt sjølv om ein har betalt varen allereie. Dei har skrevet dette om seg sjølv : "E-post blir i hovedsak besvart innen kort tid.....ikke flere dager senere." Har ikkje fått svar på mail som eg sende 26.03 12:00.

Når alt dette er sagt så kan det sjølvsagt berre være eg som har vært uheldig, og lurarar derfor på om det er andre som har opplevd det tilsvarande. Dersom dette er slik det pleier å være kommer eg til å bruke andre neste gong eg skal handle. Ser ikkje vekk frå at det blir til det sjølv om det berre eg som har vært uheldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte meg en ny vifte fra 3dfx cool for noen dager siden.fikk vifa etter 2 dager,men brukte ikke Visa.

Synes 3dfx cool er helt greie jeg :smile:

Du får ringe og prate med dem,da ordner det seg nok.

Mio

Lenke til kommentar

har gjort nøyaktig det samme.. bestilte amd pro sett (pluss radiator, 2x enermax vifter, shim og as3) for to-tre uker siden, betalte med visa, og fikk mail om at "leverandør, bla, bla, får ny ladning om så og så lenge"..

ny mail den 25. hvor det stod at pakken er sendt, med sporingsnummer. dette nummeret funker ikke.. mail er sendt til 3dfxcool, har ikke hørt noe siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...