theDurkan Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Jeg har skaffet med Radlinker for å overkloket mitt Sapphire Radeon 9600 Atlantis. Men hver gang jeg starter et nytt program, så kommer Windows installer opp, og vil da instalere det. Det forsvirrer aldri, selv om jeg lar den stå der i en halvtime. Den bare starter om igjen. Hva kan være feil? Kan hende jeg har valgt feil fora, men siden det var et overklokkings program, tenkte jeg at jeg kune poste her. Er Radlinker noe bra? Eller skal jeg ta Powerstrip (som jeg ikke skjønte noe av), eler Redlinker? Jeg tregner også kjøler isåfall, men vil helst ha ribber. Finnes det til overklokkede skjermkort? Eller skal jeg ta VGA silencer? noen som vet hvor mange db den har? edit: fikk visst en dobbelpost. Det vr ikke meningen Endret 30. mars 2004 av Mixel Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Eller skal jeg ta VGA silencer? noen som vet hvor mange db den har? Det står så utrolig mye om VGA silencer her på forumet at jeg tror jeg blir gal hvis folk spør mer om den nå TIPS: Bruk søkefunksjonen på forumet. Let litt!!! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg siktet mest på Radlinker feilen. Men hvis noen bare visste det, så kunne de legge det inn her sammen med Radlinker svaret Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fins mange fine overklokkingsprogrammer, jeg personlig bruker Rivatuner, som jeg synes fungerer utmerket bra... Powerstrip er ikke et klokkeprogramm, det er et program for å få skjermen lysere... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Overklokking.no anbefalte Powerstrip, og der gjennomgår de overklokkingen med powerstrips. Jeg liekr Radlinker, men den skal jo hele instalere Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 PowerStrip er vel et av de mest omfattende programmene for justering av skjerm. Kan justere tilnermet alt, fra gamma til oppløsning, og frekvenser på skjermkortet. Er enkelt å bruke, ikke noe stress med overklokkingsdelen iallefall. Juster og test! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 men den har av en eller annen grunn en grense.. Og så burde den ha støtte for å skrive til bios slik at man booter opp med XXX hastigheter fordi at når jeg setter den opp i windows klikker windows og det blir ostepop på skjermen.. Selv har jeg vannkjøling.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvis du mener at det er overklokkingen som er grense på i powerstrip, så kan det fikses. Start ett annet klokke program. F.eks. rivatuner. Klokk opp med rivatuner. Få så powerstrip til å detektere skjermkortet. Presto, Default klokken er nå F.eks. 350/330 istedenfor 300/300 og max grensen er høyere. Men til klokking av ATI kort vil jeg varmt anbefale ATItool til deg Mixel. Se signaturen for link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå