F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Topic sier alt... Link til hjemmesiden hvis du ikke vet hvilken telefon jeg snakker om... Liten demo 3D demo Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fin den ja.. Har ventet lenge på den, men den har jo ikke noe spesielt lenger untatt 100m blåtann. Blir nok mye "bluejacking" da ja. Er blåtann raskt nok til å snakke med andre? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Overføringen er på 1 mbit, så hvor bra kvalitet det blir vet jeg ikke du... Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fin den ja.. Har ventet lenge på den, men den har jo ikke noe spesielt lenger untatt 100m blåtann. Blir nok mye "bluejacking" da ja. Er blåtann raskt nok til å snakke med andre? spiller ikke noen rolle om DU har 100 meter BT når mottageren ikke har det. Så det er heller liten nødvendighet med 100 meter BT før de fleste har det. Men noen må jo begynne. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Så klart blir det jo ikke en standard med det første, men de fleste merkene følger nok etter. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Antar at den kommer når 3G nettet kommer i Norge.... Og det kan jo tat tid.. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Den virker jo i "vanlig" GSM nett også. Men nå synes jeg Telenor bør få ræva i gir. Drittselskap. Kommer 3, eller vodaphone til Norge bytter jeg på flekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå