Stianb4 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei. Har en cooler master aero 7+ nå, den bråker mye når jeg kjører den på nesten maks, og hvis jeg ikke gjør det bli den varm. Så mitt spørsmål er; hvor mye ville jeg kaldere hadde cpu blitt hvis jeg kjøper en av de råe blokkene på mp.no cpu temp nå er 43 grader med en xp 2500+@3000+ (vet at det ikke er varmt, men vil klokke mer, og hvis jeg nå gjør det bli den veldig varm, 50-60) jeg har et chieftec midi med 4 kabinettvifter. mvh. Stianb4 Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror nok ikke det er de altfor mange gradene å hente, dessverre. Har du vurdert vannkjøling? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror nok ikke det er de altfor mange gradene å hente, dessverre. Har du vurdert vannkjøling? ja, men det blir veldig dyrt! hmm, så det er ikke mange gradene å tjene? Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Viss du skal ha det skikkelig kaldt blir det kanskje en del lyd og... Og nei, det er nok ikke mange gradene å tjene. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tror ikke det er så mange grader å hente på a bytte ut aero7 med en annen luftkjøler. Skal du klokke mye med luftkjøling så må man bare akseptere bråk og høy temperatur. Det eneste alternativet er vannkjøling o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå