PCen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 har en utfordring, vi kjører 1 pc mot 2 skjermer (kjører en VGA splitt) har også en mus tilknyttet systemet, begge skjermene har touch, men vi kjører kun touch på en skjerm, dette fordi windows har et problem med 3 pekerenheter.. vi har nå funnet en muse splitter (PS2) men touch går på RS232, finnes det en overgang RS232 / PS2? og vi dette fungere Vi trenger nemlig å kjøre touch på begge skjermene!! på forhånd takk Lenke til kommentar
PCen Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 virkelig ingen som vet?? Lenke til kommentar
Cizin Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 PS2->RS232 (en slik dere ønsker) har jeg ikke vært bort, men vet det finnes RS232->PS2. (det vil i alletilfeller være enkelt og lage en sli selv) Men hvorfor ikke koble disse touch-padene til samme serieport og gi f i hele PS2 splitten. Og to mus på samme inngang fungerer helt fint. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 men i og med at jeg bruker en mus i tillegg på PS2, så får jeg tre pekerenheter, trodde ikke det gikk!! Lenke til kommentar
Cizin Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jobbet en gang med touch-display via serieporten, da hadde jeg både vanlig mus og touch-display koblet til samme serieport. I OS-et var det kun installert èn serie-port-musdriver. Så det lar seg gjøre og installere flere mus på samme inngang men, OS-et registrerer kun en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå