Caveman Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) WinXP SP2 beta ute, check it out: http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...sp2preview.mspx Endret 30. mars 2004 av Caveman Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Paull Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har installert den på maskinen min, var litt "trøbbel" da jeg installerte den - installasjonen hang seg på "cleaning up" ellerno sånt. Så jeg måtte kjøre reset-knappen.. Men funker fint nå, eneste var at jeg måtte slette de midlertidige installasjonsfilene manuelt. Virker ganske gjennomført, tror den kan være med på å minske orme/virusangrep ganske greit. Selv har jeg ikke nett på maskinen jeg installerte den på, så jeg har ikke testa ut Security Centre i praksis, men tipper det funker smertefritt og ormer og virus er en trussel som hører fortida til? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Håper dere melder feil og vansker inn til Microsoft da! Det er Release Candidate 1.... ikke beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå