stidz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jeg skrudde på pcen i sta, alt virket normalt og jeg bare satt og surfa litt og snakka med folk. plutselig henger musa seg litt opp. jeg trodde jeg bare hadde fått den utenfår matta men, det viste seg og være verre enn som så. hele pc'en min låste seg og jeg måtte restarte. når jeg kom inn på windows skjedde akkuratt det samme igjenn men bare med en gang jeg hadde tastet inn passord og trykka ok. jeg har prøvd og starte pc'en i siste fungerende tidspunkt. og prøvd system gjennopretting. men det funker ikke. det funker når jeg starter pc'en i sikkerhets modus. har tatt virus sjekk og ingen virus her. har heller ikke instalert no nytt i det siste. så kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 OK, uttrykte meg tydeligvis ikke helt klart istad. Da dette er et problem med programvare skal den ikke postes under "annet om hardware", men under programmer --> windows. Skal være snill mot deg og flytte den denne gangen siden du er ny her. Fint emne du skrev denne gangen Lykke til med problemet ditt Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 vet ikke om det er xp eller hva det er feil med. det er derfor Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 men tusen takk for at du var snill da. det setter jeg pris på Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 har sjekka etter spyware men kan teste den cleaning greia. men jeg tokk og kompirmerte noen filer for en månedes tid siden. kan dette være noe av problemet. trykket på komprimer gamle filer eller no sånt. Lenke til kommentar
corky Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Start maskinen i sikkerhetsmodus. Gå på start menyen og velg kjør. Der skriver du msconfig. I boksen som da kommer opp er det flere "tab's" Under en av dem skal du få en liste over hvilke programmer som starter ved oppstart. Jeg anbefaler deg å la alt av windowsfiler starte, men prøv å fjern noen programmer fra oppstart for så å starte maskinen på nytt i vanlig modus. Prøv fjern 2 og 2 programmer fra oppstart helt til pc'en klarer å kjøre normalt. Det vil den nemlig kanskje gjøre hvis et program i oppstarten skaper problemer. Er det et program som gjør dette, er det bare å avinstallere det. Og er det et absolutt nødvendig program kan du jo prøve å re-installere det. PS! Hvis du har logitech mus med loghitechs software installert kan det jo tenkes det er denne som må fjernes fra oppstarten. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 ja har logitech mus og tastatur med software. men alt funka jo fint helt til nå og har hatt pc'en siden mai. men hadde ett problem for en måned sia. når jeg skrudde på pc'en var alt i 4 bit farger eller no sånt. og ingenting funka helt til jeg starta siste fungerende tidspunkt. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 fant foresten en trojan nå. swizzor het den og lå i programfiler/c2media/setup.exe Lenke til kommentar
stidz Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 ingen som har noen flere forslag? begynner og bli redd for marskinen min. er jo snart TG og greier. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du kan jo prøve et skudd i blinde og sjekke event-loggen for systemfeil under oppstart - det kan være noe legger igjen melding der og... Lenke til kommentar
2masn Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Nye drivere til hovedkortet ditt kan være en ide Lenke til kommentar
2masn Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Har du mye spyware på maskinen kan du bruke opp til 10 forskjellige prog uten å få fjerna alt. (i noen tilfeller vel og merke) Noen bra jeg vil anbefalle er: adaware 6.0 BPS spyware remover og pest patrol. Ta også en titt på intel sin nettside hvor du kan laste ned ny bios til hovedkortet ditt. Hva slags virus program bruker du? veldig varierende resultat fra programvare til programvare. Har et tips der også. Besøk symantec sin web side. Lenke til kommentar
2masn Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 et tips til vist du vil fjeren mer dritt. kjør command-%temp% så slett alt som ligger der. Det er kun filer som bruker plass og lager dritt for deg. Uten at du trenger dem. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 fiksa problemet etter mange timer. takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå