bongo2 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei alle sammen! Jeg får en feilmelding i windows 2000 når jeg skal inn på arbeidsgruppen min. Har tre pc'er som står i et nettverk uten server. Har en hoved pc som deler skriver og annet. Fikk plutselig en feilmelding forrige dagen fra de andre pc'ene(ikke hoved-pc'en) da jeg prøvde å gå inn på de delte ressursene til hoved-pc'en min. Feil melding Arbeidsgruppe ikke tilgjengelig! Serveren er ikke konfigurert for overføring Det merkelige er at den hoved-pc'en jeg har, der kommer jeg fint inn på de andre pc'ene og kan hente informasjon som er delt. Har prøvd å pinge og har kjørt tracert fra alle pc'ene, og det er ingen feil der. Alle pc'ene har internett også. Er det noen som kan hjelpe meg? Mvh Thomas Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lagt til slik at Serveren din kan dele filer? Lenke til kommentar
bongo2 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Det er ikke noen server som står og går det er kun en vanlig maskin, jepp det er satt opp slik at den deler filer og skrivere, det funket for en uke siden.. skjønner ingenting jeg.,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå