comrad Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei! Jeg har tenkt en del på å handle inn Undervannshus til mitt Panasonic NVDS-28. Men har ikke funnet noe i lokale butikker. Så da lurte jeg på om noen av dere her inne på forumet visste om noen nettforhandlere som selger slike! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Korsaz Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Eysann.. uvfoto.com fører nimar produkter. Disse lager undervannshus til panasonic. Pris på nytt hus pan nvds 28 er 8300. Har sett på slikt hus fordi jeg selv er eier av denne typen kamera. Da jeg er student, har jeg ikke tatt meg råd til et slikt hus, men dersom du kjøper, og har komentarer, vennligst ta kontakt.. Korsaz Lenke til kommentar
comrad Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Etter å ha sett prisen fant jeg ut at det ble litt for dyrt. Jeg kunne like godt ha kjøpt meg et kamera til og kastet det gamle på sjøen. Men hvis det er noen som vet om en eller annen luring som selger brukt, ta kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå