Vallhall Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei dere Noen som vet noe om denne spilleren?har nettopp anskaffet meg meg en fra Eljøp, og lurer litt på hvor lenge den har vært på markedet, og om det kommer ny modell like rundt hjørnet, og ikke mindst lurer jeg på om "stue"DVDn kan takle brendte plater fra denne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 BenQ DW822A er rett rundt hjørnet (jeg får mitt testeksemplar snart). DW800A har vel vært på markedet siden Oktober 2003 hvis jeg ikke tar feil. Men det er en helt ok brenner og platene den brenner burde virke i din stuespiller. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 OC-Freak Mange takk for svar Vet du hva som er forskjellen på den nye spilleren? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 DW822A: Støtter i tillegg 4x DVD-R og 2x DVD-RW. Oppgraderbar til dual layer med firmware oppgradering som kommer i juli/august. (DVS kan brenne to lags 8.5Gb DVD+R plater når de kommer). Lenke til kommentar
Mobias Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har nettopp kjøpt en BenQ DW800A DVD-R/RW ! men jeg får den ikke HELT til å funke. pc1 finner den. og jeg ser ikonet på min datamaskin. men når jeg dobbellklikker på rommen, når jeg har en cd i. (f.eks Far Cry) kommer det en fokka melding på skjermen! HJELP!!! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 OC-Freak Takk igjen, tror nok jeg beholder denne, utviklinga går så fort uansett at hvis man skal vente på noe nytt,får man aldri kjøpt noe. Mobias Har du cd spiller også i pcn? eller bytta du ut den med brennern? Kan det ha noe med master eller(og) slave og gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå