alt Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hei! vet ikke helt om topic men jeg må få tømt flasha eller gjort noe med rammen min fra jeg tokk den fra en annenn maskin har den bare gitt meg feilmeldinger i den nye det er corsair twinx 2x256pc3200 DDR400. trenger et eller annet for å få fikset dette...veit dette er litt vagt men kommer ikke på noe mer konkret om feilen foreløpig Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Minnet ditt er vel temmelig "tomt" vil jeg tro . Det er ikke noe du trenger å gjøre med det, det du imidlertid kan gjøre er å gå i bios og justere timingene på minnet og sjekke at det har riktig hastighet, er du usikker velg auto. Lenke til kommentar
alt Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 hmm nei det er et problem med minnet veit ikke om det er noe sammenheng har bare satt i minnet i mit asus K8V deluxe det kjører bra til den noen ganger plutselig restarter. kan heller ikke starte opp spill osm går i "full-screen" da bare går den ut. feks. star wars galaxies, UT2004, warcraft III... noen som vet noe om dette har aldri vært borte i det selv eller lest noe om det! Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lagde minnet problemer for deg i den gamle maskinen (den du tok minnet ut av)? timtowtdi Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Høres litt ut som A64 og minne problemer? Har du sjekket guiden øverst om minne ditt funker på hovedkortet? Lenke til kommentar
alt Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) minnet fungerer ifølge asus sine sider og guiden og hadde ikke disse problemene i den gamle maskinen den var abit nf7 og xp 2500+ har denne her : Corsair TWINX512-3200LL DDR-DIMM 512MB Kit w/two matched CMX256A-3200LL DIMMs kanke se at den er ikke funker men det kan jo være det.... Endret 30. mars 2004 av alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå