agvg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nye priser skal legges ut i morgen eller i overmorgen, prisene blir identiske med Online sine. Gamle kunder utenfor bindingstid vil få de nye prisene uten krav om og binde seg på nytt. Kunder som har bindingstid må forlenge denne for og få de nye lavere prisene. Denne infoen har jeg fra svært sikre kilder. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 akkurat før jeg leste denne sendte jeg bluecom en mail og klaga.. jeg har bindings tid igjen og hvis ikke jeg får de nye prisene .. og må betale 400 spenn for en 720/128 linje.. SÅ SKAL JEG JAGGU LAGE SÅ MYE BRÅK FOR BLUECOM!!! KapitalistSVIN det er det de er !! BLUECOM Lenke til kommentar
Chromium Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 det var ****** på tide... heh.. fikk blewcum i februar.. så om jeg har 10 eller 12 måneder igjen av bindingstiden har ikke så mye å si gitt ... men .. dvs 550 spenn for 2 mbit Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 WHAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!? 550 FOR EN 2MBIT?!?!?!?!?!??!?!?! HVOR HVOR ?!?!?! Må jeg binde meg et år til da ?!!? jaja driter jeg i ! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvordan blir prisene til bedrifter? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dette hørtes jo bra ut. Har nettop betalt for et halvt år på forskud jeg. Får jeg da satt opp linja? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Ringte akkurat.. han jeg snakka med hadde ikke fått noe offisielt men sa at det antageligvis ville komme før påskehelga.. folk som har bindingstid kan oppgradere med 12 nye månder binding Edit Har også betalt for 6 månder.. ossen gjør de det da ? hvis jeg skal ha en 2mbit..? Endret 30. mars 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har også betalt for 6mnd. Tenkte meg at prisene skulle gå ned, men måtte jo betale da. Der har man en negativ side ved å betale 6mnd i forskudd. Er vel egentlig ikke vanlig blant andre isp-er? Ikke telenor eller NGT i alle fall. Jeg har vel ca ti mndr bindigstid, mener de at man skal binde seg for 12mnd ekstra....dvs at jeg da har 22mnd igjen?? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja blir resterende måneder pluss nye 12.. Lenke til kommentar
Chromium Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ja blir resterende måneder pluss nye 12.. vel... det kan di ikke kreve.. tipper det blir 12 nye måneder.. uansett om man har 2 eller 10 måneder igjen... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 JESS! Dette er perfekt , det er nemmlig AKKURATT 12 måneder siden jeg bindte meg.. Så vi vil dra nytte av dette.. for håpe pappa oppgraderer linja i samma slengen Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Grei måte å holde på kundene. Kommer sikkert en nedgang i løpet av et års tid igjen...da blir det nye 12mnd osv...er jo ingen som vil betale mer enn andre for samme produkt. Kanskje jeg klarer og binde meg for livstid med bluecom....kan ha en liten sermoni....til døden skiller oss ad osv.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Sånn som NGT presser prisene for tiden så kommer det nok flere nedganger. Arodin: Hos NGT kan man velge mellom betaling hver mnd eller forskuddsvis på kvartal, halvår og år. Jo lengre forskudd jo mer rabatt i prosent (ikke mye å skryte av i faktiske kroner) Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nye priser skal legges ut i morgen eller i overmorgen, prisene blir identiske med Online sine. Gamle kunder utenfor bindingstid vil få de nye prisene uten krav om og binde seg på nytt. Kunder som har bindingstid må forlenge denne for og få de nye lavere prisene.Denne infoen har jeg fra svært sikre kilder. Vet du hva som skjer med bedriftsprisene? Lenke til kommentar
Chromium Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 synes det er meget dårlig av bluecom å forskjellsbehandle kundene sine slik.. hadde NGT tidligere.. de ga alle lik pris.. ferdig med det.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 WHAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!? 550 FOR EN 2MBIT?!?!?!?!?!??!?!?! HVOR HVOR ?!?!?! Må jeg binde meg et år til da ?!!? jaja driter jeg i ! Tror du trenger litt oppdatering av ADSL-prisene. Til og med Telenor gir jo 2Mbit-linje for 549,-/mnd nå... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 akkurat før jeg leste denne sendte jeg bluecom en mail og klaga.. jeg har bindings tid igjen og hvis ikke jeg får de nye prisene .. og må betale 400 spenn for en 720/128 linje.. SÅ SKAL JEG JAGGU LAGE SÅ MYE BRÅK FOR BLUECOM!!! KapitalistSVIN det er det de er !! BLUECOM BINDINGS-tid... sier det deg noe... Tror nok ikke BlueCom er så veldig bekymret for klagingen fra deg. Jaggu på tide at BlueCom kommer etter... kommer nok til å skifte til de fra min Telenor-linje, både pga at jeg beholder samme utstyret men også fordi jeg har ekstra rabatt på BlueCom Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har betalt for 6 mnd, i februar... lurer på om de oppgraderer linjen min eller "later som ingenting". At jeg får penger igjen er vel litt naivt å håpe på Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har betalt for 6 mnd, i februar... lurer på om de oppgraderer linjen min eller "later som ingenting". At jeg får penger igjen er vel litt naivt å håpe på Det de sa til meg på tlf var at folk med binding ville det ikke skje noe med.. såfremt de ikke oppgraderte abonnementet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå