Fjelldal83 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hun hadde et Casio Exilim Z3, som datt i bakken og ble ødelagt. Vil ha et nytt, men litt bedre. Hun var ikke helt fornøyd med at objektivet trengte så mye lys, og vil gå et hakk opp. Hun vil ikke betale mer enn 4000-5000 maks, og vil gjerne ha et kamera som bruker SD-minnebrikke (fordi hun har den fra det gamle kameraet.) Andre krav: må ha bra batterikapasitet, bra oppløsning (ikke mindre enn 3 megapiksler), bra makrofunksjon, lett å ta med seg overalt... På forhånd takk :o) -Christoffer- Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Høres nesten ut som nye Casio Z40 dette... Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Når kommer Casio Z40 på markedet og er det satt noen pris ? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har nå sett på Ex Z4 og QV-R51. Hva er det beste valget her ? Etter vår mening syns vi bildekvaliteten er bedre på R51, hvertfall når det er lite lys. Noen meninger? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Når kommer Casio Z40 på markedet og er det satt noen pris ? Det er vel bare å sjekke hvilken som helst nettbutikk, pris ca drøye 4'. Skal endelig komme denne uken her.. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Z4 er marginalt bedre på lysstyrke mener jeg, F2.6-F4.8, mot R51 sine F2.8-F4.9 Enig i at R51 gir de beste bildene da. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har også vurdert Sony Cyber-shot DSC-P10. Virker som dette kameraet gir mye for pengene. Lenke til kommentar
laukis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Jeg har testet Casio qvr-41 og Sony P10 opp mot canon IXUS 400. Etter min mening er canon best på fargegjengivelse og gir klart færre uskarpe bilder..... Jeg har prøvd dem på (for meg) vanlig bruk på auto: - fest/byn - motlys - inne/ute osv.... Anbefaler IXUS Endret 30. mars 2004 av laukis Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vil selv anbefale Ixus i eller Pentax Optio S. Pentax Optio S er veldig likte det Casio kameraet (samme linse og elektronikk). Det er etter min mening endel bedre + at det er ca 30% mindre.. Med andre ord verdens minste kamera med 3X optisk zoom. Ixus i er bitte litt granne mindre.. Gir veldig gode bilder.. har f eks manuell innstilling av lukkertid opp til 15 sekunder men mangler optisk zoom. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har testet Casio qvr-41 og Sony P10 opp mot canon IXUS 400. Etter min mening er canon best på fargegjengivelse og gir klart færre uskarpe bilder..... Jeg har prøvd dem på (for meg) vanlig bruk på auto: - fest/byn - motlys - inne/ute osv.... Anbefaler IXUS Altså, han fortalte at han ville ha et raskt kamera, da er det jo ingen vits å anbefale han IXUS, eller noen av canon sine kompatk kamraer for den saks skyld. Canon sin autofocus er jo mildt sagt ikke rask. Lenke til kommentar
laukis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det fikk ikke jeg med meg. Du har i såfall et poeng der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå