Hell Toupée Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vel, skal ha meg ny mobiltelefon og valget står mellom disse to. Er det noen særlig forskjell på disse to bortsett fra skjermen egentlig? Alle forslag mottas med glede Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvis du er flittig bruker av infrarød bør du merke deg at infrarød på Z600 er 10 ganger tregere enn på T610. Lenke til kommentar
GA Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Har hatt begge 2 uker hver, og var fornøyd med T610, men ikke med Z-600... Mens T-610 er en telefon med stilig design og god kvalitets følelse så synes jeg Z-600 er for stor og har en veldig plast følelse... Men det er min mening og jeg er litt kresen på kvalitetsfølelse. Ellers er skjermen på Z-600 bedre, og den er litt raskere i menyene, men ikke spesielt merkbart... Jeg ville kjøpt T-630! Gjør faktisk det i dag! Og får du tak i Liquid Black, så ser den utrolig pen ut også! Hvis bare de to er aktuelle ville jeg valgt t-610! Edit: Skriveleif, og formuleringer... Endret 30. mars 2004 av GA Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Skulle jeg valgt noe jeg gjorde i forige uke så ville jeg valgt T630 Pga bedre skjerm og raskere menyer og bedre knapper, Den har også bedre bateri kapasitet en Z600. men dårligere bateri en T610 pga den forbedrede skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå