Gå til innhold

Kan Sony DVP-NS900 spille av DVD+RW?


Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn .

 

Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette.

 

En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens

 

I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn .

 

Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette.

 

En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus

 

Takk på forhånd

Spiller av både + og - den... gjør i allefall det her...

Lenke til kommentar
Hei folkens

 

I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn .

 

Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette.

 

En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus

 

Takk på forhånd

Sony DVP-NS900 spiller både Pluss og minus dvdrw.. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hei folkens

 

I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn .

 

Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette.

 

En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som  gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus

 

Takk på forhånd

Sony DVP-NS900 spiller både Pluss og minus dvdrw.. :dribble:

Her er alle firmwarene som er gitt til brenneren din:

 

http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1694

 

Se i nero hvilken du har fra før (under "velg brenner")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...