Vallhall Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei folkens I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn . Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette. En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus Takk på forhånd Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Ifølge denne siden: http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVD...earchcomments så tar din Sony spiller dvd+rw. Du trenger forresten ikke bare bruke +rw hvis brenneren din brenner dvd+r så bruk heller det. Er dyrt med rw plater. Se her http://www.dvdrhelp.com/dvdwriters.php?DVD...e&Search=Search Endret 30. mars 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har en DVP-NS930. Den spiller +/-R og +/-RW. Ingen problem der, og din DVP-900 er jo langt på vei den samme spilleren. Lenke til kommentar
sasund Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei folkens I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn . Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette. En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus Takk på forhånd Spiller av både + og - den... gjør i allefall det her... Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Takker så mye for svar folkens Lenke til kommentar
Rondo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei folkens I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn . Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette. En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus Takk på forhånd Sony DVP-NS900 spiller både Pluss og minus dvdrw.. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hei folkens I ren og skjær "forbannelse" grunnet en "baksmell" på skatten av de skjeldne har jeg vært ute å handla DVD brenner til PCn . Den heter så mye som Benq DW 800A DVD+RW, og jeg lurer da på om "stue"DVD kan spille av dette formatet, får bytta til en annen hvis ikke. Jeg finner ikke bruksanvisnigen på Sonyen, lurer derfor på dette. En ting til , noen som vet om jeg kan laste ned program fra nettet som gjør at brennern tar -RW?, alle brennerne de hadde på Eljkøp tok bare + og ikke minus Takk på forhånd Sony DVP-NS900 spiller både Pluss og minus dvdrw.. Her er alle firmwarene som er gitt til brenneren din: http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1694 Se i nero hvilken du har fra før (under "velg brenner") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå