Andreaz69 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 HEI! Jeg har en M515 med VersaMail 2.0. Kjøpt maskinen brukt, så det fulgte med. Men jeg lykkes ikke å få den til å hente/sende mail via en helt vanlig POP konto. Noen som har en fungerende VersaMail som kunne hjelpe meg med de ulike punktene??? I mitt Palm-dir så har jeg "VersaMail setup" Der har jeg satt "Direct POP connection to server" Når jeg går inn i VersaMail setup, så har jeg "1 Availible accounts" "0 Active accounts" "1 configured accounts" På Palmen, går jeg inn i "Prefs" og velger "Network", der har jeg Connection cradle/cable Fortsatt på Palmen, i VersaMail "Account setup" har jeg "Mail service: POP" og "Protocol POP" pluss kryss i "Synchronize Only Account" pluss all informasjon om inn og utgående mail-servere. Men fortsatt skjer det ingenting.. den syncer VersaMail, for det ser jeg i dialogen, men mail kommer ikke inn, og blir ikke sendt. Lenke til kommentar
IBICO Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ikke at jeg vet så mye om pocketpc.. men er det ikke noe med at du burde hatt kontoen som active account, istedenfor configured account? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå