Cursio Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Når jeg joiner en server via all seeing eye, (cs 1.5) kommer det opp won autentication succesfull, også kommer det server # 22 greiene som kommer rett før du kommer inn, men så bøgger det seg. Denne feilbeskjeden kommer opp: "Connection to VAC secure server has been aborted. Please read the Cheating-death manual." Da må jeg trykke ok, og da detter jeg ut av cs. Hva er galt? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du prøver å joine en server som bruker VAC og IKKE cheating death og da kan du ikke ha cheating death åpent.. prøvd å lese readmen til noen av programmene du bruker noen gang Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvorfor er det som står i meldingen det siste alle prøver? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Så jeg skal bruke VAC til noen servere og cheating death til noen...? Hakke spilt på internett så lenge... Sitter ikke på bredbånd Men bare spått meg dere hvis det er så gøy! Endret 30. mars 2004 av CurSi0 Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Så jeg skal bruke VAC til noen servere og cheating death til noen...? Hakke spilt på internett så lenge... Sitter ikke på bredbånd Men bare spått meg dere hvis det er så gøy! VAC er innebygd, det trenger du ikke bekymre deg over. All-seeing eye Starter CD automatisk for deg hvis du konfer den riktig. File -> Setup Wizard Njaal Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Så jeg skal bruke VAC til noen servere og cheating death til noen...? Hakke spilt på internett så lenge... Sitter ikke på bredbånd Men bare spått meg dere hvis det er så gøy! Ikke noe personlig men hvis du skjønner cs burde du skjønne hva du må gjøre ved hjelp av feilmeldinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå