GA Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ser bra ut! Skal låne den en uke fra fredag, og nå gleder jeg meg! Ser fet ut! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bare for å nevne det så syns jeg dinside gir terningkast 5 til nesten alle mobiler de tester. Har ikke sett så veldig mange mobiler som har fått noe annet enn 5. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg vet.. Er ganske tåpelig. Har de gitt tre og seks noen gang? Nei.. tviler på det egentlig.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Å gi 5'er til en proffmodell til en pris i underkant av 4 tusen blir for meg bare en dårlig spøk. Greit den har mye teknologi, men med en elendig skjerm, som er det som skal "formidle" mye av det teknologien resulterer i, og i tilegg koster så mye gjør den for dårlig til en 5'er. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Den telefonen blir nok grei når den kommer på markedet for fult! Litt synd med skjermen, men den har jo ellers veldig mye annet bra, så den er nok til å leve med... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg vet.. Er ganske tåpelig. Har de gitt tre og seks noen gang? Nei.. tviler på det egentlig.. Men har faktisk sett at de har gitt en 4. Den ga de til N-gage hvis jeg ikke husker helt feil. Men et par 4'ere så er resten bare 5 uansett hvilken mobil det dreier seg om Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ... så den er nok til å leve med... Eller la vær selvfølgelig... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg synes den virker ganske bra, selv om designet ikke er allverden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå