Gå til innhold

Sapphire Radeon 9800 Pro

Anbefalte innlegg

Min første post her :wow:

Jeg har jeg bestemt meg for nytt kort, et ATI Radeon 9800 Pro.

(regner med det blir en del bedre enn mitt GFTi 4800 kort)

Kan noen forklare forskjellen mellom disse:

1: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

2: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB "AGP, ATI,""Ultimate Edition"", Full-Retail

- prisforskjellen er noen hundre kroner mer for nr 2.

Hva får man som kan forsvare prisforskjellen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min første post her  :wow:

Jeg har jeg bestemt meg for nytt kort, et ATI Radeon 9800 Pro.

(regner med det blir en del bedre enn mitt GFTi 4800 kort)

Kan noen forklare forskjellen mellom disse:

1: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

2: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB "AGP, ATI,""Ultimate Edition"", Full-Retail

- prisforskjellen er noen hundre kroner mer for nr 2.

Hva får man som kan forsvare prisforskjellen?

Forskjellen på "vanlig" og Ultimate Edition er vel ettersom jeg har forstått at UE er 100% lyd stille.. + Forskjellen mellom lite retail og full retail er bundelen som følger med spillet (spill, og eventuelle programmer som følger med når du kjøper kortet)

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar
Aha, takker.

Neppe verdt å betale 600,- extra for? :ermm:

Må jo ut med en del penger uansett, så kanskje greit å spare noen lapper der det er mulig.

Det er mulig du får med HL2 cd-key med full retail.. Men om det er verdt 600 spenn mer? Lite trolig..

Lenke til kommentar
Aha, takker.

Neppe verdt å betale 600,- extra for?  :ermm:

Må jo ut med en del penger uansett, så kanskje greit å spare noen lapper der det er mulig.

Det er mulig du får med HL2 cd-key med full retail.. Men om det er verdt 600 spenn mer? Lite trolig..

Tvilsomt, var XT versjonene de sendte med HL2 key på. Og nå er det bare på 9800XT

Lenke til kommentar
det er spørs om du vil ha en lydløs pc, og noen spill og programmer ekstra:D

Problemet blir jo da å få lydløse vifter, lydløs hd, lydløs cpu vifte OSV.. så gå for en vanlig 9800 Pro du! Mye for penga! :thumbs:

Har hørt om folk som har fått med hl2 key på pro kort... :yes: Men om de fortsatt er bundla med hl2 det veit jeg ingenting om..

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar
Aha, takker.

Neppe verdt å betale 600,- extra for?   :ermm:

Tvilsomt, var XT versjonene de sendte med HL2 key på. Og nå er det bare på 9800XT

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...