Gå til innhold

Erfaring på Celeron 1.0Ghz

bulldog

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje litt slemt, men jeg kunne bare ikke dy meg. Om denne fyren kødder eller ikke er uvisst, men dette er sakset fra erfaring på Celeron 1.0 Her på hw.no:

Fordeler:

Bra på spill. (kabal, minesveiper osv) spiller ikke så mye annet.

Ulemper:

Litt dyr kanskje? Kan smelt.

Kommentar/konklusjon:

Bra prosessor

1.Bra på spill?! Hvilken prossessor fikser ikke kabal?! bare spør.

2.Litt dyr??? Mann den koster 217 kroner hvis jeg husker riktig. To-hundre-og- søtten-kroner. Hva venter du at en prossessor skal koste? femtilapp?

Sorry. Måtte bare. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Intel er ikke billig? Jeg tror du har misforstått no når du posta -Litt dyr som ulemper. Vi snakkes trosalt om INTEL aka blodsugere :p Intel cpu-er er gode assa men, litt må man jo betale for merket :)

Synes ikke du må betale så innmari mye for den der da. Helt garantert en spøk though, ingen med vettet i behold kan mene noe sånt.

Lenke til kommentar
Intel er ikke billig? Jeg tror du har misforstått no når du posta -Litt dyr som ulemper. Vi snakkes trosalt om INTEL aka blodsugere :p Intel cpu-er er gode assa men, litt må man jo betale for merket :)

Synes ikke du må betale så innmari mye for den der da. Helt garantert en spøk though, ingen med vettet i behold kan mene noe sånt.

Er vel ganske sannsynlig ja. Vet ikke helt hva som skal være så morsomt med det, men.. Er vel meningen at "erfaringer" skal være litt seriøst om hva man mener. Jeg mener- det kan jo hede en eller annen tenker at den er et genialt kjøp etter å ha lest det der. (selv om det vel ikke er så mange her som ville trodd det.. :p )

Lenke til kommentar

Skal du ha en P4 3.0, 3.2 eller 3.4 eller A64 3000+, 3200+ eller 3400+ så er prisforskjellen ca 200 kroner - og da har Intel inkludert vifta, som du må kjøpe i tillegg til A64'en.

Prisene har vel aldri vært gjevnere :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...