Tfosheim Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Flere kabinetter fra ASUS ASUS kommer med sin første fullstendige kabinettserie på lenge, med den nye T-serien med metallfinish. T-kabinettene kommer i mange forskjellige farger, både i ATX og micro-ATX-formater. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 >250W or 300W strømforsyning En kunne kanskje forvente 300-350W strømforsyning i dag...?? Lenke til kommentar
klb Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lekre noen av de.. Mulig jeg vurderer ett av de hvis jeg skal ha meg et i nær fremtid Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fine og stilrene men litt vel kjedelige etter min smak! Har sikkert et stort moddingspotensiale da men! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Åh så irriterende bare å SE det...De har plassert mange 5,25-brønner sånn at hvis du skal ha CD-rom eller noe så kræsjer det i hovedkortet hvis du plasserer det i en av de nederste brønnene. Men ellers så ser de greie ut Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nei det er helt på jordet at uttakene i front er plassert helt nede. De fleste har vel sånne kabinett stående på gulvet. (Jeg selv lar det stå på en gammel høgtalerkasse, for at luftinntaket ikke skal komme helt ned til gulvteppet.) Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det så bra ut...Sikkert gode ASUS-kvalitet, men den kommer jeg ikke til å kjøpe ihvertfall fordi det fins bedre der ute. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 en ting er det ytre, men når kabinettet ser ut som alle andre innvendig med helelr stusselige løsninger får nok mitt lian-li stå i ro i årene fremover. Hjelper ikke meg at kabbiset ser fint ut utvendig når innvendig er som en blikkboks fra 50 tallet. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Enig med stonescream Lian Li har mange smarte løsninger som vi hardcore nerder ikke klarer oss uten etter at vi har blitt hekta. Men de to øverste i midten der var da nice Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hmm...det stod da alldeles ikke noe om viftehull eller noe sånt. Så ikke ut som det var ett eneste inntak foran eller noe på sidedøra. Endog noe for moddere eller vannkjølere heller Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Eg elskar kvite, straumlinjeforma, og minimalistiske kabinett Endret 30. mars 2004 av Hrti Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Liker forsatt Lian Li bedre Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nei det er helt på jordet at uttakene i front er plassert helt nede. De fleste har vel sånne kabinett stående på gulvet. (Jeg selv lar det stå på en gammel høgtalerkasse, for at luftinntaket ikke skal komme helt ned til gulvteppet.) Godt poeng. Da jeg åpnet et kabinett som hadde stått på gulvet en tid, var det klart at det var en effektiv støvsuger; inni myldret det med hybelkaniner. Etter at jeg plasserte kabinettet på 2-toms tykk tre, har den ikke støvsugd særlig siden; det er alt som skal til. Så hvorfor flere kabinettprodusenter nærmest lager støvsugermunnstykker av fronten på kabinettene sine, er et mysterium. Like mystisk er det at brukervennligheten for drift ikke er mer tenkt på, slike små og enkle ting som å ha plugger øverst på et tower-kabinett, plass til luftfilter med større arealer (foldet), indikatorer plassert slik at en ser dem greit, osv. osv. osv. Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå