sull Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei , jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt skjermkort snart, 9800 pro, men jeg lurte på om hvilket jeg skulle kjøpe.: Powercolor eller Sapphire ? eller har dere noen andre ? Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har bestillt et Sapphire Radeon pro 128, meget bra kort, meget bra pris ca 2000,- Har hørt mye bra om Sapphire fra folk som har erfaring med disse kortene... Lenke til kommentar
fLR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hmm, jeg har faktisk hørt utrolig mye bra om Powercolor i det siste. Mer enn jeg har hørt bra om Sapphire, og mange som har virkelig peil anbefaler Powercolor og sier dem er meget bra etter at de fiksa viftene dine.. Men det er ditt valg, sa bare hva jeg har HØRT, spør VeXx Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 viftene på Powercolor er fikset nå, pluss at med Powercolor får du full retail, Sapphire får du LITE retail; og powercolor er klokket litt høyere enn Sapphire:D Gå for Powercolor! PS: var fan av Sapphire før, men er frelst av powercolor! Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Jeg har Powercolor Pro og er meget fornøyd...men den bråker noe sinnsykt... (kjøpt for 3 uker siden)... Hva er det som er fikset sa dere? Endret 30. mars 2004 av JallaBalla [EO] Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 viftene, men for eks kjøp en VGA silencer til det, det funker utrolig bra, da kan du å overklokke mere:D Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) hva var galt med dem da? Kan jo ikke være støyet siden min er nylig innkjøpt og den ennå bråker.... edit: hvilke vga kjøler anbefaler dere? (minst mulig støy pls!) Endret 30. mars 2004 av JallaBalla [EO] Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 nei, de var for dårlig festet etter som jeg hadde hørt, så datt de av Lenke til kommentar
fLR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) edit: hvilke vga kjøler anbefaler dere? (minst mulig støy pls!) VGA Silencer, du finner den på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no Endret 30. mars 2004 av fLR Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hva med minne på disse kortene? PowerColor vs. Sapphire? Tenker da 9800 PRO. De som koster 2200 for tida.. Tenker ns på minnet.. Edit: ja, Sapphire... Endret 30. mars 2004 av Kauder Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 du mener vel Sapphire! de er ca like gode, men powercolor har et lite overtak i klokking:D Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du vet ikke noe om hva ns det er på minnet? Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 For min del kann jeg kjøpe kortet i bulk verson, har liten eller ingen interesse av retail pakken, vill bare ha selve kortet, å ja jeg har også fått mye bedre to på powercolor. men har fremdeles bedre tro på Sapphire... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 samme kortet i utgangspunktet, men PC er klokket litt høyere enn sapphire! Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 edit: hvilke vga kjøler anbefaler dere? (minst mulig støy pls!) VGA Silencer, du finner den på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no tittet på denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL , men synes det så litt skummelt ut å bruke tang på skjermkortet mitt.... er redd jeg skal ødelegge noe... http://www.arctic-cooling.com/en/support/i...a_silencer1.pdf Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 det går bra , bare du er forsikti! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ' date='30/03/2004 : 13:04'] edit: hvilke vga kjøler anbefaler dere? (minst mulig støy pls!) VGA Silencer, du finner den på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no tittet på denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL , men synes det så litt skummelt ut å bruke tang på skjermkortet mitt.... er redd jeg skal ødelegge noe... http://www.arctic-cooling.com/en/support/i...a_silencer1.pdf å bruke tang? Hva mener du? Jeg har den kjøleren på mitt Hercules 9800pro og jeg brukte ingen tenger Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) å bruke tang? Hva mener du? Jeg har den kjøleren på mitt Hercules 9800pro og jeg brukte ingen tenger http://www.arctic-cooling.com/en/support/i...a_silencer1.pdf Her bruker de tang.... Endret 1. april 2004 av JallaBalla [EO] Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 PowerColor og Sapphire er akkurat like bra kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå