Gå til innhold

Ati 9800 Pro

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle selge mitt skjermkort til en venn slik at jeg kan kjøpe meg et nytt. Hvor mye sånn ca bør jeg ta for dette skjermkortet : Connect3d VGA-Card Radeon 9800 Pro 256MB

...beklager visst det allerede er en post på dette...

Hawk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper deg ikke stort, men jeg må bare spørre. Hva har du tenkt til å kjøpe? Du finner jo ikke stort bedre enn 9800 Pro for tiden. Dessuten er prisen på nye 9800 Pro kort så lav at du tjener ikke all verden på det. Jeg ville ha ventet med å selge det til de nye kortene kom.

Lenke til kommentar
Hjelper deg ikke stort, men jeg må bare spørre. Hva har du tenkt til å kjøpe? Du finner jo ikke stort bedre enn 9800 Pro for tiden. Dessuten er prisen på nye 9800 Pro kort så lav at du tjener ikke all verden på det. Jeg ville ha ventet med å selge det til de nye kortene kom.

Sant nok det...men dei nye kortene er rett rundt hjørnet og då er det tid med nytt kort...dessuten var det berre et spørsmål :)

Hawk

Lenke til kommentar

Okay...men en ting jeg ikke sjønner. Dette kortet koster rundt 4500,- på psdata: Connect3d VGA-Card Radeon 9800XT 256MB AGP DVI TV-Out Retail

...skjermkorttabellen 1.0 viser at det er utruligt liten forskjell på desse kortene. Er mitt kort verdt 3000 mindre enn dette kortet ? :dontgetit:

Hawk

Lenke til kommentar

Toppkortene vil alltid være dyre. Og det stemmer det du sier, det er veldig liten forskjell på Pro og XT. Rent økonomisk er ikke et XT verdt 3000 mer enn kortet ditt, men det er nå slik prisene er, og slik vil det nok alltid være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...