Gå til innhold

Windows XP trøbbel

Anbefalte innlegg

Denne tråden har kanskje ikke noe med HW å gjøre men jeg tror kanskje det er noen der ute som kan hjelpe. Har akkurat formatert og lagt inn WinXP PRO.

Problemet er at når jeg starter maskina så logges jeg direkte inn på en konto kalt "Administrator". Må deretter logge av, for så å logge på med min egen konto.

For ordens skyld; min egen konto står også som computer administrator. Idet jeg kommer inn på min egen konto, finner jeg ikke lengre den andre administrator-kontoen i kontrollpanelet.

Den er synlig sålenge begge kontoene er pålogget, men da får jeg jo ikke slettet den. Tror kanskje maskina tror at det ikke er noen kontoer på maskina og derfor kommer man rett inn i på en administrator-konto, som forsvinner når man logger på med egen konto.

Det kan nesten virke sånn ettersom oppstarten er endel tregere enn før. Er det noen som kan hjelpe med dette? Vil logges automatisk inn på min egen konto! :dontgetit:

På forhånd takk! :love:

Endret av Englebarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gå hit å laste ned Tweakui, så setter du deg selv til å logge på automatisk vha programmet.

Edit :

For å få raskere oppstart kan du gå hit, last ned bootvis, installer, analyser, optimaliser :-)

Edit2 :

Forøvrig dårlig topic, og feilpostet, regner med det kommer en moderator snart og flytter posten

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...