Jarlandre Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva er "boxed" og hva er "Northwood"? Lenke til kommentar
Eelo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Boxed = Cpu med vifte Northwood er vel en type kjerne i p4 cpuer. på samme måte som AMD har thoroughbred og barton.. Men dog er jeg ikke 100% sikker på det angående Northwood, men er det jeg mener å ha hørt.. Så hvis noen kan bekrefte det... Vel, har gewglet litt nå og er temmelig sikker på at det er rett... Endret 30. mars 2004 av Eelo Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bekreftet........navn på brikkesett... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Boxed vil si inklusiv vifte (manual og casebadge) og Northwood er en viss P4 arkitektur (den arkitekturen som er "mest hennsiktsmessig" idag). Om dagen så gir denne, en 2.8GHz med 800FSB deg mest for pengene. Lenke til kommentar
Eelo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Boxed vil si inklusiv vifte (manual og casebadge) og Northwood er en viss P4 arkitektur (den arkitekturen som er "mest hennsiktsmessig" idag). Om dagen så gir denne, en 2.8GHz med 800FSB deg mest for pengene. Ah.. arkitektur var ordet jeg lette etter.. men ikke fant.. til Dollar.. Endret 30. mars 2004 av Eelo Lenke til kommentar
Jarlandre Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Boxed = Cpu med vifte Northwood er vel en type kjerne i p4 cpuer. på samme måte som AMD har thoroughbred og barton.. Men dog er jeg ikke 100% sikker på det angående Northwood, men er det jeg mener å ha hørt.. Så hvis noen kan bekrefte det... Vel, har gewglet litt nå og er temmelig sikker på at det er rett... Barton: er det en AMD CPU med vifte ferdig montert? Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) nei Barton er på samme måte som Northwood i P4. Det er arkitekturen i prosessoren. Se etter boxed for prosessor med vifte. EDIT: Ja Barton er AMD Endret 30. mars 2004 av Omnikron Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det er ingen som kommer med vifte ferdig montert, men den følger med i pakken, så du slipper å kjøpe en seperat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå