Sealine Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei dere..! Jeg bare lurer på en tinh angående disse ayla trance låtene. Det finnes alt fra part 1 til ihvertfall part 5, men om du laster ned partene 3 og utover får du forskjellige hver gang Noen som vet hvem som egentlig har laget dem? part 2 og 3(ihvertfall mine) er sinnsykt bra. Håper noen kan hjelpe meg... Petter Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har Nirwana albumet til Ayla, her er mesteparten av god-sangene... Kom over det i tyskland for et par år siden. DJ Tandu heter DJ'en bak Ayla, når det gjelder alle part X utgavene så vet jeg ikke hvor disse kommer fra. Kan jo være utgitt av både DJ Tandu/ Ayla eller av en fjortiss som lager trance på pc'en og gir ut under fake navn. Eneste å gjøre, kjøp albumet! Ayla / Nirwana Track Title 1. Liebe (trance mix) 2. Angelfalls (radio cut) 3. Singularity (brainchild II) (Tandu radio edit) 4. Vegas 5. Ayla (taucher remix) 6. Sunday 7. Dreamland 8. Karawane 9. Ayla part II 10. Into the light 11. Out of the light 12. Angelfalls (particular beach) 13. Ayla (TANDU remix) 14. Liebe (ATB mix) Som du ser så er det her også tre utgaver av Ayla "sangen". Lenke til kommentar
Crack Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå