alibaba Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Når jeg har en HDD uten noen partisjoner og skal partisjonere i WinXP instalasjonen, er det 8 MB som ikke kan partisjoneres. Etter instalasjonen kan det sees i Partition Magic at 8 meg er unallocated. Er det noen som vet grunnen til at Windows skal ha 8 meg unallocated harddiskplass? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Mulig dette er en skjult partisjon hvor installasjonsfilene til XP ligger hvis PC`en ikke ble levert med XP på cd...ihvertfall er det slik på naboens nye P4 maskin. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Detter er plass som ikke kan brukes i partisjonen fordi det ikke går opp sånn rent mattematisk sett. Hvis du oppgraderer disken din til dynamic disk så går det ann å lage en partisjon på 8 meg. og slå den sammen med hvilkensomhelst annen partisjon. Men jeg vil ikke anbefale dynamic disk. Det fukker opp maskina di enda mer :wink: Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 18:13, Muffinman skrev:Mulig dette er en skjult partisjon hvor installasjonsfilene til XP ligger hvis PC`en ikke ble levert med XP på cd...ihvertfall er det slik på naboens nye P4 maskin. Om de har klart å presse installasjonsfilene til XP inn på 8 meg så er jeg passe imponert ihvertfall :smile: Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 det er nok boot filer man mener. Jeg har det samme 8 mb unallocated. But what the heck, I have 100gb total Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå