rpersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har en cl1557 som jeg kjøpte fra whitebox i februar (den med ati radeon 9600 64MB). Bare lurer på: Dere som eier denne maskina, viser xp at den er i 4x agp eller 8x agp modus (dere går inn på display setting, advanced, og der inne en plass skal dere finne "details"). Whitebox sier at det skal være 8x AGP, så sitter å lurer litt... For ordens skyld, kortet: ATI M10 Radion 9600 (AGP 8x, Support DirectX9). Vær så snill å svar, takk Lenke til kommentar
pipp Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Mulig kortet klarer 8x agp, men chipsetet på hovedkortet støtter vel kun 4x agp. Det er i allefall hva Aida32 sier at min cl1557 gjør. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 det kortet støtter nok ikke 8x agp, men brikkesettet de bruker? har ikke sett NOEN R9600 baserte kort som er mobility kjernen som støtter 8x AGP, mulig 9700 gjør dette.. Lenke til kommentar
rpersen Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Ok, var bare det jeg ville vite, takk Da gidder jeg ikke tenke mer på dette. Litt dumt å ha kort som støtter 8xagp men chipsett som ikke gjør det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå