Locomotiv Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jeg kjøpte meg ei ny maskin fra komplett for 3-4 måneder siden. hovedkortet har oppført seg rart.. ogmistenker dette i hovedsakelig ugrei oppførsel. det hender jeg må bruke 1-5 min på og starte opp maskina innimellom, fordi den slår seg av i bootupen. dette hender ikke alltid, men forekommer innimellom. jeg blir bare enda mer bekymra da min nye hdd døde med fæle klikkelyder 1 måned etter jeg fikk pc'en. igår sluttet min reserve hdd og funke, den ville rett og slett ikke fyre opp, mens psu og alt annet funka fett. (den funka i min andre maskin). så nå har jeg bestemt meg for og sende tilbake både hk og avdøde hdd for og få nytt av komplett, for det har jeg rett på ifølge kjøpsloven MEN, da jeg skulle logge meg inn på komplett.no og gå på retur og velge komponenter som skal returneres FANT jeg rett og slett ikke den sida hvor man gjør det.. jeg har vært der før, men nå er den søkk VEKK? vet komplett har lagt inn litt nytt design og slikt i det siste, men lite imponerende at de ikke har retur side lengre.. hvordan i h*lvette skal jeg kunne returnere ting nå? noen som har ett clue? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ro deg ned. Komplett har fått nye sider og det som mangler kommer snart. Ok? Dessuten kan du jo sende en mail til komplett istedenfor å loke rundt her. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 sende en mail og skrive hva? får nok bare svar om at jeg må vente til sidene deres er ferdige Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 En kompis av meg skrev en mail til dem igår der han sa han ville returnere noe, han fikk svar med returskjema vedlagt etter to minutter... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 sende en mail og skrive hva? får nok bare svar om at jeg må vente til sidene deres er ferdige Så optimistiske vi var i dag... Ta kontakt med Komplett, jeg er sikker på at de ordner opp. De har hvertfall større mulighet til å hjelpe det enn det forumbrukerne har. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 En kompis av meg skrev en mail til dem igår der han sa han ville returnere noe, han fikk svar med returskjema vedlagt etter to minutter... Jeg gjorde det samme igår, skal returnere noe. Fikk beskjed om at jeg pent måtte vente på at det automatiske retursystemet var oppe å gå. Forbanna heller, sender de mail idag. Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 denne du ser etter? -> http://komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=returns Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Der står bare fremgangsmåten. Folk er interessert i retur funksjonen som skal ligge inne på din kontoside. Denne er ikke operativ pr. dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå