Gå til innhold

medion laptop med skjermproblemer

Anbefalte innlegg

heisann

jeg kjøpte i høst en medion bærbar pc hos elkjøp, og er stort sett fornøyd med den. det er alikevel en ting som plager meg. hvis det er noen som helst aktivitet i rommet den står (f.eks. noen som går, rister med foten, musikk, etc) så bølger bildet seg litt øverst til venstre hjørne. da jeg sier bølger så mener jeg som vann med små bølger (f.eks. etter man har kastet en sten i en dam). dette kan være svært distraherende, og er som sagt veldig plagsomt. det synes spesielt godt hvis jeg har grå bakgrunn (som jeg _alltid_ har). Noen tips om hva dette kan skyldes, og evt hvordan jeg får fikset det? den har vært slik siden jeg kjøpte den, men har ikke tenkt så mye på det før i det siste da jeg sjelden har brukt den.

takker for alle svar jeg måtte få

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge siden er det du kjøpte denne pcen? Er jo bare å bytte den i en ny om du vil, om du er innenfor 30-dagers angrerett.

Hvis ikke, så er du nødt til å reklamere, og få en ny om det er en garanti/reklamasjonssak.

Forresten, hvordan er maskinen ellers? Jeg selger denne i min butikk, og lurer på om den har noen ulemper. Har jo enormt mye ytelse for pengene, så jeg lurer på støynivået, batterikapasitet osv..

Lenke til kommentar

å spille med den er rimlig håpløst. den drar diablo2 perfekt, men sliter med alle fps spill jeg har prøvd (selv originale quake). til arbeid er den derimot perfekt. jeg bruker den mest til programmering, og internett (mail, web, irc, msn). lydkortet er ikke all verdens da det er noe "støy" som kommer med korte intervall.

all hardware autodetectes også av knoppix hvis man er linuxentusiast.

dette er pcn for de som har en bedre pc fra før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...