eirikdh Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei. Jeg har kjøpt domen og host til b-one.net Er det et smart kjøp. Ser de har PHP i "safemode". Hva vil det si? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Heisan, jeg anbefaler deg å poste spørsmål om domene og webhosting i programmering --> webdesign. Det er der alle med peiling henger Velkommen til forumet Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Kunne ikke finne det forumet her inne.... Er jeg blind ? hehe Mamma sa alltid at jeg var dårlig å lete... Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Mamman din og mamman min hadde blitt gode venner http://forum.hardware.no/index.php?showforum=76 Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har selv domene med b-one.net (www.nettverksparty.com) Og jeg må virkelig si meg mektig imponert! Alt fungerer slik som det skal, det er billig, har MySQL og PHP samt Frontpage støtte. Og i tillegg er de sinnsykt raske på support. Og har raske linjer. Eneste som jeg ikke er happy med er statsen for siden, den er unnværenede eller ikke til stede. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Greit, siden dere andre ikke skjønte at jeg vil ha disse postene under webdesign, så stenger jeg den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg