Gå til innhold

Test av AMD xp 2500 mobile

Boralis

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg(feks Endre) hvordan jeg tar printscreen sånn at jeg får lagt

CPU-Z bildet her? :blush:

Trykk knappen "Print Screen" (øverst til høyre på det numeriske tastaturet) og åpne Paint eller et eller annet bildebehandlingsprogram og trykk Ctrl+V. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E det ingen webshopper som har amd xp2600+ mobile 47W ?

Har lett og lett, men finner ingen som har denne. Ser at flere har en på 75W men regner med at den ikkje egner seg til klokking, men så skal eg te NY city om ei uka, kan jo verr eg finne ein slik cpu der. :D

Lenke til kommentar
E det ingen webshopper som har amd xp2600+ mobile 47W ?

Har lett og lett, men finner ingen som har denne. Ser at flere har en på 75W men regner med at den ikkje egner seg til klokking, men så skal eg te NY city om ei uka, kan jo verr eg finne ein slik cpu der. :D

Nope, dessverre. Men 2400 35w er omtrent like gode.

Lenke til kommentar

EnD.R.E.: Vett du kossen ein barton 2800+ mobile cpu klokker, har sett noen av dem på utendlandske webshopper, som eg dessverre ikkje finne link te nå. Hvis desse cpu'ene kjører på lav core dvs en plass mellom 1,35-1,45V må jo også disse cpuene klokke bra. Men som sagt reise te USA om ei uka, håpe eg finne noen store computer hardware butikker der, kjøper selvfølgeliug 2600+ der hvis de har det. Glede meg! :thumbs:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
EnD.R.E.: Vett du kossen ein barton 2800+ mobile cpu klokker, har sett noen av dem på utendlandske webshopper, som eg dessverre ikkje finne link te nå. Hvis desse cpu'ene kjører på lav core dvs en plass mellom 1,35-1,45V må jo også disse cpuene klokke bra. Men som sagt reise te USA om ei uka, håpe eg finne noen store computer hardware butikker der, kjøper selvfølgeliug 2600+ der hvis de har det. Glede meg! :thumbs:

Tar du i mot bestillinger?

Lenke til kommentar

Hehe, det blir litt stress å ta bestillingar. Skal allerede kjøpe samme cpu til 2 andre kompiser.

Håpe det bare er hyggelige priser der, går det forresten ann å spør om å slippe å betale skatt til USA på varen, siden eg reise te norge iløpet av en uke ?

Lenke til kommentar

Det finnes dessverre ingen 2800 1,45v (eller lavere). Gå for 2600 1,45v. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...