Endre Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kan noen fortelle meg(feks Endre) hvordan jeg tar printscreen sånn at jeg får lagt CPU-Z bildet her? Trykk knappen "Print Screen" (øverst til høyre på det numeriske tastaturet) og åpne Paint eller et eller annet bildebehandlingsprogram og trykk Ctrl+V. Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det gikk greit, men hvordan får jeg lagt bildet inn her igjen, sånn at alle kan se på herligheten? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Send bildet til [email protected] Så kan jeg legge det ut fordeg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) PekkaTH sin overklokk: Edit: Er med luftkjøling. Endret 6. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
PekkaTH Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Takk skal du ha Nikkor!! Bare en repetisjon, prosessoren er: XP-M 2500 AXMH2500FQQ4C IQYFA0350RPMW. Har ikke volta chipsetet. Er det noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Bare hyggelig. Men en ting, den Multi- Media Benchmark testen, tester den grafikk kort og sånnt, eller Cpu? Får betydelig høyre score enn du scorer der, på min Duron 1,6@2,0, 512 Dual Channel.:/ Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Min xp2400-m 35 watt går stabilt til 2650... Skal lenger.. Men det er jo allerede en laaaang tråd om mobile cpuene på overklokking forumet Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 E det ingen webshopper som har amd xp2600+ mobile 47W ? Har lett og lett, men finner ingen som har denne. Ser at flere har en på 75W men regner med at den ikkje egner seg til klokking, men så skal eg te NY city om ei uka, kan jo verr eg finne ein slik cpu der. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Nøyaktig samme HK som jeg har. Kanskje jeg skulle kjøpe en slik CPU og teste klokkingen selv Tingen med det HK'et er at man ikke kan stille Vcore høyere enn 1,85 volt. Uten volt-modding da, så klart. Endret 8. april 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 E det ingen webshopper som har amd xp2600+ mobile 47W ?Har lett og lett, men finner ingen som har denne. Ser at flere har en på 75W men regner med at den ikkje egner seg til klokking, men så skal eg te NY city om ei uka, kan jo verr eg finne ein slik cpu der. Nope, dessverre. Men 2400 35w er omtrent like gode. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) EnD.R.E.: Vett du kossen ein barton 2800+ mobile cpu klokker, har sett noen av dem på utendlandske webshopper, som eg dessverre ikkje finne link te nå. Hvis desse cpu'ene kjører på lav core dvs en plass mellom 1,35-1,45V må jo også disse cpuene klokke bra. Men som sagt reise te USA om ei uka, håpe eg finne noen store computer hardware butikker der, kjøper selvfølgeliug 2600+ der hvis de har det. Glede meg! Endret 8. april 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 EnD.R.E.: Vett du kossen ein barton 2800+ mobile cpu klokker, har sett noen av dem på utendlandske webshopper, som eg dessverre ikkje finne link te nå. Hvis desse cpu'ene kjører på lav core dvs en plass mellom 1,35-1,45V må jo også disse cpuene klokke bra. Men som sagt reise te USA om ei uka, håpe eg finne noen store computer hardware butikker der, kjøper selvfølgeliug 2600+ der hvis de har det. Glede meg! Tar du i mot bestillinger? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hehe, det blir litt stress å ta bestillingar. Skal allerede kjøpe samme cpu til 2 andre kompiser. Håpe det bare er hyggelige priser der, går det forresten ann å spør om å slippe å betale skatt til USA på varen, siden eg reise te norge iløpet av en uke ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 EnD.R.E.: Vett du kossen ein barton 2800+ mobile cpu klokker, har sett noen av dem på utendlandske webshopper, som eg dessverre ikkje finne link te nå. Hvis desse cpu'ene kjører på lav core dvs en plass mellom 1,35-1,45V må jo også disse cpuene klokke bra. Men som sagt reise te USA om ei uka, håpe eg finne noen store computer hardware butikker der, kjøper selvfølgeliug 2600+ der hvis de har det. Glede meg! Det finnes dessverre ingen 2800 1,45v (eller lavere). Gå for 2600 1,45v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå