Gå til innhold

Test av AMD xp 2500 mobile

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat melding fra Mamoz, med pakkesporing, og beskjed om at den er lagt i posten. Da må jeg vente noen dager til, ææææææææææsssssssssjjjjjjjjjjj. :dribble::dribble::dribble:

Men jeg er jo heldig som har fått tak i en av de to som fantes i landet.

Lenke til kommentar
Fikk akkurat melding fra Mamoz, med pakkesporing, og beskjed om at den er lagt i posten. Da må jeg vente noen dager til, ææææææææææsssssssssjjjjjjjjjjj. :dribble::dribble::dribble:

Men jeg er jo heldig som har fått tak i en av de to som fantes i landet.

Gi tilbakemelding om hvor langt du kommer da, ikke feig ut på 2v :devil:

Lenke til kommentar

Måtte betale 1095,-, men da hadde jeg sendt ut 15 forespørsler til forskjellige nettbutikker. Mamoz gjengen har vel skjønt at her er det bare å smi mens jernet er varmt. Tilbud/etterspørsel, skjønner dem godt jeg . Har en XP-M 2400 35W i bestilling hos itbutikken også, men den kommer ikke før ca. 14/4, som jeg tviler på blir den endelige datoen.

Har ASUS A7N8X ultra400, med Swiftec pinnekjøler på CPU og Chip. Har 2 stk 256 OCZ EL Platinum (2,3,2,5) RAM'er, som går lett over 220Mhz, og XP2700.

OCZ'ene er sinnsyke. Winbond er jo bare tull jo.

Drømmer om en MachII.

Har sett noen XP-M hos MPX'også.

Lenke til kommentar

Ække dårlig det der. Hva slags kjøling???

Når det gjelder OCZ-rammene så ble jeg egentlig lurt av HWB.no. Bestilte (2.2.3.5) og fikk (2.3.2.5). Mye styr fram og tilbake, men siden de ikke hadde (2,2,3,5)(BH-5, kanskje) inne beholdt jeg dem. Har Winbond med CH-5 brikker, men de har ikke vært i nærheten av OCZ'ene jeg har. Så vet da rakkern hva slags brikker som sitter på dem. Skal telle pinner, har hørt at 33 stk per chip er BH-5/6. Men jeg er fornøyd. Har noen KHX3000/256 2.5V på gang også.

XP-M 2500 har kommet så langt/kort nå:

Dato: Kl: Hendelse: Poststed:

30.03.04 16.55 INNLEVERT POSTKONTOR 7434 TRONDHEIM

30.03.04 18.04 INNLEVERINGSREGISTRERT 7007 TRONDHEIM

31.03.04 07.51 ANKOMSTREGISTRERT 0024 OSLO

Så da har jeg CPU'en i morgen.

Ati9700Pro'en knela i går så nå må jeg løpe til posten og sende kortet til Komplett.

Må tørke støv av 9000Pro'en, så blir det god gang.

Lenke til kommentar

Men kan man klokke fsb en noe særlig hvis man har raskere minne?

Har opplevd med min xp 2800+ at det hjelpe VELDIG lite å skru opp mp. fra 11*200 til 12*200 var forskjellen 1 sekund i super pi. og 30-40 (husker ikke helt) ekstra cpu poen i 3dmark 03.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...