Gå til innhold

Spørsmål til eiere av MuVo2 4GB

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål om denne MP3-spilleren: Creative MuVo2 4GB

• Hvor lang tid tar det å slå den på?

• Når man skifter manuellt, hvor lang tid tar det for spilleren å skifte til en ny sang?

• Hvordan reduseres batteritiden når man ofte skifter sanger manuellt?

• Går det ann å kjøpe nye batterier?

Jeg håper noen kan svare på et eller flere av disse spørsmålene, siden jeg ikke har fått klare svar i mine egne undersøkelser. Hvis du ikke kan svare på spørsmålene, kan du godt fortelle om dine egne erfaringer med denne spilleren.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har noen spørsmål om denne MP3-spilleren: Creative MuVo2 4GB

•  

• Hvor lang tid tar det å slå den på?

• Når man skifter manuellt, hvor lang tid tar det for spilleren å skifte til en ny sang?

• Hvordan reduseres batteritiden når man ofte skifter sanger manuellt?

• Går det ann å kjøpe nye batterier?

Jeg håper noen kan svare på et eller flere av disse spørsmålene, siden jeg ikke har fått klare svar i mine egne undersøkelser. Hvis du ikke kan svare på spørsmålene, kan du godt fortelle om dine egne erfaringer med denne spilleren.

Jeg har Muvo 2 X-trainer 512 mb. Den er minnebasert ikke diskbasert har alle de samme funksjonene som 4 gb versjonen, men til saken:

* Det tar 2 sek å skru på ca. Du må holde inne den minste knappen til du ser displayet lyser.

* Å skifte manuelt går fort 1 sek på sanger på ca. 3 mb. Har en sang på 50 mb tar 2 sek ca.

* Den reduseres lite, men følger med oppladbart batteri så det har aldri vært noe problem i det hele tatt. Til mitt formål vel å merke.

* Nye batterier fåes kjøpt her: URL=http://no.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=549

Disse kan KUN kjøpes på creative sine sider. Men kan kanskje bli endringer siden.

Ellers har jeg laget en brukertest av den på forumet. Er storfornøyd med spilleren. :thumbs:

Brukertest:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=209141

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
De er ganske forskjellige si det sånn. Hardisk og minnebasert.

Nemlig... Jeg har allerede en gammel harddiskbasert (Jukebox 1 6GB), og den er veldig treg til å starte opp, og til å skifte sanger. Og når jeg skifter sanger manuellt så starter harddisken med forferdelig mye spinning og arbeid, slik at batteriet tappes. Så jeg er interessert i hvordan situasjonen er i dag, spesielt med disse nye små harddiskene.

Lenke til kommentar

Tar tid å starte opp ca. 4-5 sek.

Skifte spor går rimelig fort. Gikk sakte i starten, men med nyeste hardware går det en del fortere. Det kommer selfølgelig ann på hvor mye du har på disken også.

Den sluker ikke batterier, jeg har 2 stk i den og da skal det vare ca. 20 timer og noe. Så det holder si det pent.

Og man kan også kjøpe ekstra batterier på sidene til creative og til komplett.no.

Håper dette hjalp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...