amateur Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har en stasjonær og en lap-top, i nettverk. Er det mulig å synkronisere mappen "mine dokumenter" på maskinene? Hvordan? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 personlig så bruker jeg Total Commander til dette...de få gangene jeg har synka kataloger. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
amateur Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 OK. Men har Windows noen funksjon innebygd for dette?? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 tja. Det kommer litt ann på hvordan du mener "synkronisere", men du kan jo merke alle filene/mappene og kopiere de over til "mine dokumenter" på den andre maskinen. Nå sier du heller ikke hvilken versjon av Windows du har med XP har et verktøy som heter "Files and Settings Transfer Wizard" på engelsk, ligger under start -> programmer -> tilbehør -> systemverktøy. Den kan du jo bruke til å overføre filer og innstillinger fra en maskinn til en annen. Jeg har aldri brukt den selv, men du kan jo se om den hjelper på behovet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå