Jabbala Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei. Jeg har et problem med familie pcen, nå i kveld ville den plutselig ikke skru seg på. Da jeg trykket på knappen for å skru den på skjedde ingenting. Da jeg senere nå på kvelden prøvde igjen funket det som før. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Funker det fint nå, så er jo vel problemet løst? Lurer på om det kan være CMOS, det kan hende at HK'et ditt resetter automatisk den hvis du ikke får startet opp. Har ihvertfall erfart det med Asus. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Er et Asus hovedkort ja. Er det muligheter for at dette blir å skje mange ganger eller er det et engangstilfelle? Er et Asus a7v8x-x kort. Endret 30. mars 2004 av Jabbala Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 har samme hk'et, har aldri hatt det problemet, mulig det var et engangstilfelle, eller kanskje ikke, vet jo ikke før det skjer i gjen Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 har skjedd med mitt asus hk også. men det går over av seg selv. liten influensa kanskje? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Er et Asus hovedkort ja. Er det muligheter for at dette blir å skje mange ganger eller er det et engangstilfelle? Er et Asus a7v8x-x kort. Kommer mest sannsynlig ikke til å skje igjen. Ihvertfall ikke på en lang tid. Tror jeg, spørs om du driver og overklokker også. Edit: Skrivefeil Endret 30. mars 2004 av Earendil Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kan være små defekt RAM, det kan værtfall gi samme symptomene. Hadde ett lignende tilfelle her om dagen hvor rammen var syndern Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ta og bytt ut skrua. Eller så kan du lime den fast igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå