Bjørn Seth Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei. Har kjøpt en lite-on dvd brenner som jeg har montert i et 5,25" usb2.0 chassis fra Clas Ohlson. Fordi jeg ikke har usb 2.0 på pc'en har jeg i tillegg montert et usb2.0 cardbus kort (nec). Allt fungerte helt plug'n play til jeg skulle til å brenne ut cd'er eller dvd'er... (bruker nero til brenning) brenning av dvd stopper på 1% og brenning av cd stopper på 6%, etter dette fortsetter bare klokka i nero å telle. har klart å brenne en cd en gang, det var når jeg koblet chassiset til usb(1) utgangen på pc'en. men brenneren fungerer helt fint til vanlig dvd og cd avspilling. Noen som har opplevd noe lignende eller har forslag til løsning på problemet?? Lenke til kommentar
Bjørn Seth Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 burde kanskje nevne at ingenting blir brennt til cd eller dvd selv om noen % er kommt opp. Lenke til kommentar
Bjørn Seth Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 ingen som har noe forslag? på usb2 kortet (cardbus) er det tilkobling for strømforsyning (er et 2 ports kort), kan grunnen til at jeg ikke får brennt være at jeg ikke har strømforsyning tilkoblet usb2 kortet? www.komplett.no mente dette ikke skulle være nødvendig. Likevel rart at pc'en finner brenneren og alt ser ut til å virke, bare ikke å brenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå