Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Grenseløst mye virusmailer :-(


Anbefalte innlegg

Snakket med telenor kundeservice i går om gratis online.no kontoene. De fortalte at man enda ikke kunne bestille spam og virusfilter til hverken "free-pop" kontoer eller familie e-post kontoer, men bare på hovedkontoen til et registrert online.no abbonement eller lignende. Filter for gratis -og familie epost kontoene var under "utvikling".... noe av det tåpeligste jeg har hørt, men det er jo så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja.. 50 er et minimum

 

 

så for meg virker det som om telenor har lekkt ut en del adresser, for så å ville selge spam filter

Mistenker det samme. Jeg var en av de heldige som aldri fikk spam på min onlinekonto, men "tilfeldigvis" begynte jeg å få masse spam samtidig som telenor lanserte sitt spamfilter til 30-40 kroner måneden.

 

Dette burde være gratis fra Telenor da de i utgangspunktet er så gniene på båndbredden.

 

Nå er jeg oppe i 30-40 søpleeposter om dagen. Outlook 2003 luker ut det meste, men likevel er det utrolig irriterende. :angry:

Lenke til kommentar
Ga min gamle epost adresse opp for et par dager siden. Har hatt den i 5-6 år nå og får rundt 260 spam meldinger om dagen. Når det begynte å bli virkelig ille la jeg inn et eget enkelt spam filter.... Send all mail som jeg ikke har adressen til i adresseboka mi til deleted items folder!

 

 

Ny konto er hærlig, men et herk å få alle jeg kjenner til å bytte......

 

Jeg gjorde akkurat det samme med min hoved epost adresse. Jeg brukter spamfilteret til Norton og etter at jeg kuttet ut den emailadressen har jeg ikke fått en spam email. Nå er jeg kunde hos Tele2 og ikke Telenor og vet ikke hvordan de er.

Endret av pertm
Lenke til kommentar
Snakket med telenor kundeservice i går om gratis online.no kontoene. De fortalte at man enda ikke kunne bestille spam og virusfilter til hverken "free-pop" kontoer eller familie e-post kontoer, men bare på hovedkontoen til et registrert online.no abbonement eller lignende. Filter for gratis -og familie epost kontoene var under "utvikling".... noe av det tåpeligste jeg har hørt, men det er jo så.

Så det vil si at Online ADSL-kunder vil få spamvask? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...