daho Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 det følger med en motstand for og koble de på 12v men jeg skal bruke di til noe annet, 3dfxcool folka på tg visste ikke hvor mange volt led'sa var på, noen som vet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hvor stor er den motstanden, da? Se på fargeringene. Hvilke farger er det? Kanskje man kan finne ut av det da? (Æ'kke så flink med sånt...) Lenke til kommentar
daho Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 man får med motstander på 820ohm sier de, det er for at de skal kobles på 12v men jeg skal bruke det som hdd lys. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 07:03, daho skrev:man får med motstander på 820ohm sier de, det er for at de skal kobles på 12v men jeg skal bruke det som hdd lys. Burde ikke kjøpe de lysene. Det er bare den grønne og den vite som lyser OK. Jeg kjøpte noen på elfa og de lyser noe jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå