Haaland Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Eg har to kolonner med data, som eg ville stilt opp med CSS i staden for tabellar. Problemet er at når eg brukar «margin-left: 200px;», blir det margen mellom kolonnene, og ikkje margen ut til kanten. Alt skjer inni ein <div>-tagg, dersom det har noko å seia. Eg har prøvd å visa det under her. Det blir slik: Litt tekst<--- 200 px --->Kolonne 2 Kjempemykje tekst<--- 200 px --->Kolonne 2 Mindre tekst<--- 200 px --->Kolonne 2 Litt meir tekst<--- 200 px --->Kolonne 2 I staden for slik: Litt tekst Kolonne 2 <--- 200 px ---> Kjempemykje tekst Kolonne 2 <--- 200 px ---> Mindre tekst Kolonne 2 <--- 200 px ---> Litt meir tekst Kolonne 2 <--- 200 px ---> Poenget er altså at kolonne 2 skal vera justert slik at alle linjene startar same stad, utan at lengden på teksten i kolonne 1 har nokon innverknad. Er det mogleg? Lenke til kommentar
antec Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Prøv følgende kode: div.left { width: 49%; text-align: justify; float: left; padding-right: 0.25in; border-right: solid; border-right-color: #000000; border-right-width: 0.5pt; margin-left: 0.1cm; } div.right { width: 49%; text-align: justify; float: right; padding-left: 0.2in; margin-right: 0.1cm; } Rammekanten mellom kolonnene er lagt til for å illustrere hvor skillet ligger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 en ting, anbefaler deg _iallefall_ å holde deg unna cm og in. I webdesign bruker du em og/eller px Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hvis ikke du kan bruke <table>, noe jeg ville brukt i det tilfellet... <html> <head> <link rel="stylesheet" href="stil.css" type="text/css"> </head> <body> <span class="left">Dette er venster</span><span class="right">Hoger</span><br> <span class="left">Det er venster</span><span class="right">her Hoger</span> </body> </html> span.right { display: block; width: 100px; border: 1px solid #f00; } span.left { width: 100px; border: 1px solid #f00; } Lek litt med det, da... Endret 30. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå