edahl Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ja, vi prøver igjen, med litt annen overskrift, siden det jo var så himmla viktig... prøv å hjelp i de minste.. hvordan kan jeg ane noe som helst om overskrifter? det der var mitt første emne.... : morn, jeg har 2 hardisker, det er fint det. også har jeg et sånt netverkskort som bare er der, 10 mbit. jeg har et større og, så jeg tar ut den på 10 mbit.. ja, så booter jeg da som jeg alltid gjør, nettverkskortet er borte og det er maxtoren i min datamaskin også... men ikke i enhetsbehandling, der er den like fin og "helt uten proble mer.." hjelp...? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 har du sjekket at jumperne er satt på riktig? master og slave.. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Siden du har rotet litt rundt i kabinettet så er det en sjagse for at du har kommet borte i IDE kabelene. Se etter om IDE kabel sitter som den skal både på HD og HK (husk å napp srømkabelen til PC'en først). BTW; Det var jeg som skrev: Skal vi vedde på at denne tråden blir stengt om en time? Ikke vondt ment men når man går inn på forumet og ser hundredeogørti overskrifter med teksten "HJELP" så mister forumet sin seriøsitet, mening og oversiktlighet, det er veldig mange brukere som har reagert på dette og jeg regner med at HW har mistet mange forumbrukere pga. det. Du var ekstra uheldig siden jeg prøvde å svare etter det første innlegget mitt men det var allerede for sent (kun 10 min kunne man svare på tråden din, sikkert ny rekord), Jeg regner med at du selv også forstår at man skal bruke emnefeltet litt bedre slik at forumleserene fatter interesse for problemstillingen, står det "HJELP" der med ropende bokstaver så gidder ikke brukerene å gå inn på emnet for det har de/jeg sett så alt for mange ggr. før. Endret 29. mars 2004 av norrick Lenke til kommentar
norrick Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har du forresten sjekket om du kan finne disken i administrative verktøy/diskbehandling? Hvilken status vises i såtilfelle? Lenke til kommentar
Marik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Den er borte i Min Datamaskin, men ikke i enhetsbehandling. Har den en forbokstav, som foreksempel D eller E. Hvis ikke gi den et navn, og aktiver den i Disk Management. Endret 30. mars 2004 av Marik Lenke til kommentar
edahl Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) BTW; Det var jeg som skrev: Skal vi vedde på at denne tråden blir stengt om en time?Ikke vondt ment men når man går inn på forumet og ser hundredeogørti overskrifter med teksten "HJELP" så mister forumet sin seriøsitet, mening og oversiktlighet, det er veldig mange brukere som har reagert på dette og jeg regner med at HW har mistet mange forumbrukere pga. det. Du var ekstra uheldig siden jeg prøvde å svare etter det første innlegget mitt men det var allerede for sent (kun 10 min kunne man svare på tråden din, sikkert ny rekord), Jeg regner med at du selv også forstår at man skal bruke emnefeltet litt bedre slik at forumleserene fatter interesse for problemstillingen, står det "HJELP" der med ropende bokstaver så gidder ikke brukerene å gå inn på emnet for det har de/jeg sett så alt for mange ggr. før. det skal jeg huske på jeg blei bare litt gretten av at istedet for å prøve og hjelpe eller ikke poste, så kommenterte du overskriften istedet nå vet jeg det, det var nemlig mitt første innlegg edit: oj, kanskje litt overdreven emoticon bruk.. uvane fra msn... SKAL SKJERPE MEG! men uansett, etter en del fikling inni der så boota den opp som om ingen ting har skjedd takk uansett hehe Endret 30. mars 2004 av norman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå