Gå til innhold

Simpsons: Complete Season 1,2,3 for 180 pr sesong


Anbefalte innlegg

Nei, jeg sluker ikke alle anmeldelser rått, men når omtrent alle man kan spore opp er på den dårlige siden av skalaen, med noen få unntak som ligger på middels, synes jeg det er en god pekepinn. Hvis anmelderne hadde vært så udugelige som du vil ha det til, hadde antakelig bransjen blitt lagt ned for lenge siden, da de ikke ville fylt sin funksjon. At de i ny og ne gjør en bommert i søndagsbakrusen synes jeg må tilgis.

 

Når det gjelder den aktuelle filmen, høres det begredelig ut, for min del var den originale TCM en film under kategorien "så dårlig at den blir bra", men hvis dere slukte den rått, har dere jo all grunn til å glede dere til remaken, og da beklager jeg.

Å ja?

Så 100 filmanmeldere har mer rett enn millionervis av mennesker?

Tror ikke det gitt.

 

 

At mange mennesker mener noe tar jeg ikke som et kvalitetsstempel.

At så godt som hele Tysklands befolkning støttet opp om Hitlers naziregime er vel ett av de beste eksempler på hvor feil en slik holdning kan ta.

Enda et eksempel i mine øyne er Usa's nåværende president.

De færreste filmene er så dårlig at de fortjener terningkast 1. De aller fleste filmene har nok underholdning til å holde seg på en 3'er. Så hvorfor alle filmer må være så dype forstår jeg ikke, for når jeg ser film, ja da er jeg vil jeg bli underholdt.

 

De færreste filmene får da heller ikke terningkast 1, de aller fleste får middelmådige karakterer.

Det du legger i "underholdt" er tydeligvis action og skrekk, mens andre gjerne vil at en film skal appellere til flere/andre aspekter enn disse to. Alle filmer "må ikke være så dype", men jeg blir i hvert fall rimelig fort kjedet av filmer som bare baserer seg på å skildre blodsutgytelse og vold, det gir meg stort sett ingenting.

En grøsser kan være kult det, men jeg blir mye mer engasjert når spenningen ligger på det psykologiske planet, heller enn at den går ut på å lure på hvor mye gørr det blir i neste scene.

 

Men, som de sier, smaken er som baken, ræva (eller var det delt ? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*sporer tråden litt tilbake* :)

 

hvordan kan vi som ikke har visa etc få kjøpt derfra? ;)

Kan ikke. Det er det som er skjønnheten med det. ;)

 

Saft-Is: Underholde. Da mener jeg at filmen engasjerer på et eller flere plan.

 

Selv foretrekker jeg DVDStrax, CDOn.com og Snurr.no. De to siste nevnte når det gjelder billige filmer.

DVDStrax og Snurr.no har Mobilhandel, som er ganske digg.

I tillegg har Snurr.no meget bra priser på store samlebokser, som ikke er noe særlig å kjøpe fra utlandet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Har benyttet meg av det samme tilbudet, fått varene og er strålende fornøyd. Futurama S2-S4 kjøpte jeg på dvd.co.uk. Det later til Sesong 4-boksen av Futurama er den eneste som er tilgjengelig i nordisk versjon (skandinavisk tekst) hos disse utenlandske billig-webshoppene, men det er jo intet problem for de fleste. Ellers er jeg ikke like fornøyd med utvalget hos CD-WOW, men jeg syns i grunn det er greit at man belastes for hele summen på en gang, så sparer man vel noen slanter på gebyr.

Hva kommer frakt på hos dvd.co.uk? Er nysgjerrig på dette da jeg tenker på å bestille. Men er det ikke uansett sånn at du ikke skal betale moms på frakt? Altså hvis Futurama koster 15.99gbp~202kr så kan du i teorien trekke fra litt for frakt? (De har jo kun priser med frakt inkludert)

Lenke til kommentar

Nei sånn er det ikke dessverre. Sjekk andre tråder der det står om akkurat dette.

Så dette Simsponstilbudet litt for seint, de er på vei fra England til samme pris pluss frakt. Boksene fra dvd.co.uk kommer på to pund i frakt.

Endret av NuB
Lenke til kommentar

For øyeblikket er Futurama S1 og Simpsons S1 og S3 billigst hos NKR-CD-WOW'en (linket til i første post i denne tråden: NOK 179.99 per sett), mens resten (Simpsons S2 og Futurama S2-4) er billigst hos Amazon.co.uk (GBP13.61 + frakt GBP1.88, totalt NOK 196. Prisen på selve boksen er omtrent NOK172, så god margin til mva-grensa så lenge du betiller settene separat).

Lenke til kommentar

Fra 460-570 kr på cdwow. Uten norsk tekst

 

Sopranos på dvd er dyrt, men det må da gå an å finne billigere enne dette.

 

Er keen på sopranos selv, men ikke til denne prisen.

 

Lager egen tråd om dette......

Endret av Gerrard
Lenke til kommentar
Kan også nevnes at play.com har samme tilbudet

The Simpsons: Complete Series 3 (4 Discs)

In stock.

Usually dispatched within 24 hours.

our price: £29.99 Delivered

 

Men til 350 kr(+ moms+tollgebyr)

 

Ser ut som prisene ligger høyere på play.com

 

Takker for tipset Gerrard:D

 

"edit" fant ikke "tilbudet" som ref. til i posten under.

 

 

TaZ

Det der er jo de vanlige utgavene, let etter "promotional price". De ligger på 15.99 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...