Gå til innhold

Simpsons: Complete Season 1,2,3 for 180 pr sesong


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært på jakt etter Simpsons på dvd (PAL) helst med norsk tekst.

Gleden var derfor stor da jeg fant dette til kun 180 kr pr sesong fritt tilsendt på:¨

 

http://www1.cd-wow.fm/detail_results_2.php?product_code=6130

 

 

Tilsvarende i Norge koster rundt 500 kr pr sesong (I hvertfall sesong 2 og 3) .

Jeg var litt skeptisk, men siden butikken ble drevet fra England ville jeg beholde norske kjøpslovsrettigheter.

 

Jeg fullførte orderen den 24 februar og fikk de i dag (på fjerde virkedag)

De svarte helt til forventningene.

 

At pakkene ble sendt separat og at de kostet under 200 kr gjorde at jeg slapp tollavgift også.

 

Dermed forble prisen 180 kr pr sesong, noe jeg anseer som GRISEBILLIG!! :thumbs:

Endret av Gerrard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan også nevnes at play.com har samme tilbudet

The Simpsons: Complete Series 3 (4 Discs)

In stock.

Usually dispatched within 24 hours.

our price: £29.99 Delivered

 

Men til 350 kr(+ moms+tollgebyr)

 

Ser ut som prisene ligger høyere på play.com

 

Takker for tipset Gerrard:D

 

"edit" fant ikke "tilbudet" som ref. til i posten under.

 

 

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar
Likte den siden (CD-wow). Gode priser (bedre enn play.com) Meldte meg inn å bestilte enn dvd (The Texas Chainsaw Massacre (2003): Platinum Series Collector's Edition)  :)

Fin side, dårlig film :(

 

http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7027

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2004/02/12/390695.html

Yeez!

 

Sluker du alle film anmeldinger like rått?

Bare fordi en kritiker slakter en film, betyr det ikke at folk ikke liker den.

 

Starship Troopers f.eks ble slaktet så det holdt, men den byr på skikkelig Sci-Fi underholdning.

Syns selv filmen er vanvittig rå. :thumbs:

Savner slike Sci-Fi filmer. De som har kommet i den senere har som regel enten en dypere mening og slikt møl, men knapt nok innhold og elementer til å kalle seg en Sci-Fi film, eller så mangler filmen slemme romvesener som vil drepe menneskene. Altså filmer som Alien serien og Starship Troopers.

 

Mer slikt Hollywood! På forhånd takk!

 

Remaken av The Texas Chainsaw Massacre er ikke like bra som orginalen, for det skal litt til ettersom orginalen ble laget under det moralske forfallet på 70-tallet. :D

 

Men den er en grei film. Ikke noe å si på det.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Hehe, "Det store blå" ble slaktet rått, både i Dagbladet og VG, men når Luc Besson ble geni-erklært litt senere, fikk den terningkast 6 i begge avisene. Ironisk nok av samme 2 idiotene som hadde slaktet den året tidligere.

 

"to homser på en båt" var noe av ordlaget som ble brukt.

 

Anmeldelser i de 2 avisene er skrevet av folk som er enkle, men som ønsker å være spesielle, IMHO.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
hvis jeg bestiller sesong 1 og 2 samtidig, må jeg betale moms å slikt da? sender dem det i 1 pakke til 360kroner, eller 2 pakker a 180?

De blir pakket individuelt.

Dermed slipper du ekstra kostnader

 

Selv bestillte jeg både sesong 2 og 3.

 

Den totale kostnaden ble 360 kr

Lenke til kommentar

 

Starship Troopers f.eks ble slaktet så det holdt, men den byr på skikkelig Sci-Fi underholdning.

Syns selv filmen er vanvittig rå. 

 

Starship Troopers II er jo ferdig...

Noen som har sett den?

 

Så at det lå en screener på nettet.

 

http://www.imdb.com/title/tt0367093/

Starship Troopers 2: Hero of the Federation

Release date: May 10, 2004.:D

 

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar

For de som er interessert har de også Futurama S1 til samme prisen. Futurama S2-S4 er billigst hos amazon.co.uk (ca NOK195 inkl frakt).

Eneste ulempen med CD-WOW i deres forskjellige varianter (USA, UK, Hong Kong, Tyskland osv) er at de tar betalt ved bestilling, ikke ved utsendelse. Ikke noe problem hvis de har ting på lager, men Disney-tin'ene serie 3, som ble utsatt i ca et halvt år betalte jeg i slutten av september, og de kommer ikke før i mai.

Lenke til kommentar

Har benyttet meg av det samme tilbudet, fått varene og er strålende fornøyd. Futurama S2-S4 kjøpte jeg på dvd.co.uk. Det later til Sesong 4-boksen av Futurama er den eneste som er tilgjengelig i nordisk versjon (skandinavisk tekst) hos disse utenlandske billig-webshoppene, men det er jo intet problem for de fleste. Ellers er jeg ikke like fornøyd med utvalget hos CD-WOW, men jeg syns i grunn det er greit at man belastes for hele summen på en gang, så sparer man vel noen slanter på gebyr.

Lenke til kommentar
Likte den siden (CD-wow). Gode priser (bedre enn play.com) Meldte meg inn å bestilte enn dvd (The Texas Chainsaw Massacre (2003): Platinum Series Collector's Edition)  :)

Fin side, dårlig film :(

 

http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=7027

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2004/02/12/390695.html

Yeez!

 

Sluker du alle film anmeldinger like rått?

Bare fordi en kritiker slakter en film, betyr det ikke at folk ikke liker den.

 

Nei, jeg sluker ikke alle anmeldelser rått, men når omtrent alle man kan spore opp er på den dårlige siden av skalaen, med noen få unntak som ligger på middels, synes jeg det er en god pekepinn. Hvis anmelderne hadde vært så udugelige som du vil ha det til, hadde antakelig bransjen blitt lagt ned for lenge siden, da de ikke ville fylt sin funksjon. At de i ny og ne gjør en bommert i søndagsbakrusen synes jeg må tilgis.

 

Når det gjelder den aktuelle filmen, høres det begredelig ut, for min del var den originale TCM en film under kategorien "så dårlig at den blir bra", men hvis dere slukte den rått, har dere jo all grunn til å glede dere til remaken, og da beklager jeg.

Lenke til kommentar
Nei, jeg sluker ikke alle anmeldelser rått, men når omtrent alle man kan spore opp er på den dårlige siden av skalaen, med noen få unntak som ligger på middels, synes jeg det er en god pekepinn. Hvis anmelderne hadde vært så udugelige som du vil ha det til, hadde antakelig bransjen blitt lagt ned for lenge siden, da de ikke ville fylt sin funksjon. At de i ny og ne gjør en bommert i søndagsbakrusen synes jeg må tilgis.

 

Når det gjelder den aktuelle filmen, høres det begredelig ut, for min del var den originale TCM en film under kategorien "så dårlig at den blir bra", men hvis dere slukte den rått, har dere jo all grunn til å glede dere til remaken, og da beklager jeg.

Å ja?

Så 100 filmanmeldere har mer rett enn millionervis av mennesker?

Tror ikke det gitt.

 

Men noen ganger så har de jo rett. F.eks LOTR. Men de slakter alt for mange filmer etter min mening. De færreste filmene er så dårlig at de fortjener terningkast 1. De aller fleste filmene har nok underholdning til å holde seg på en 3'er. Så hvorfor alle filmer må være så dype forstår jeg ikke, for når jeg ser film, ja da er jeg vil jeg bli underholdt. Mulig det er derfor jeg digger Quentin Tarantino. :D

Men dette er selvsagt min mening.

 

Klart, TCM er ikke noe for deg hvis du kun ser på sukkersøte komedier og drama filmer. Det er helt klart filmen for folk som liker grøss.

 

Orginale TCM er en kult film. Mye pga den råe volden i filmen. Men den lykkes med det den vil, nemlig å vekke avsky og at du skal føle at du er der.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...