Gå til innhold

T630 vs Z600...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er klapptelefoner blitt så populære?

Mange klapptelefoner klarer å holde en liten overflate når den ikke er i bruk, men stor når den er i bruk. Den virker derfor mindre og det er lettere å kombinere stor skjerm med gode taster som ikke blir for små.

De har vel også blitt populære fordi det har kommet mange fine klappmodeller, ulike Samsung, LG, Siemens og tildels SE.

Lenke til kommentar
Z600 er en t610 i kamskjellformat og en t630 er en oppgradering av t610.

Er vel riktigere å si at T630 er en oppgradering av T610 og Z600 er T630 i kamskjellformat.

Er jo faktisk nye skjermer på begge disse to modellene sammenliknet med T610.

Smak og behag egentlig.

Lenke til kommentar

1 Deilig ting med klapptelefon: slipper riper i skjermen!

Har selv hatt t610 i et halvt års tid, og skjermriper kommer man ikke unna uten "vaktmestertaske" ;) Selvom jeg aldri har den i samme lomme som nøkler, småpenger o.l.

Lenke til kommentar
Et lite tips hvis du vil ha z-600! Kjenn på den først! Ikke kjøp i nettbutikk uten å ha sett på den live først! Det er en enorm plastikkfølelse over hele saken!

Jeg kjøpte en Z600 uten å ha sett den live først. Ble positivt overrasket. Den virker mindre i virkeligheten, en på bilder ,og jeg fikk heller ikke noen følelse av at den var så "plastikk". Virker som en solid telefon med meget bra skjerm og gode taster. Men så elsker jeg "klapp" telefoner :thumbup:

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Har selv prøvd z600 i noen uker...(Jobnber i mobilforretning...) Testet deretter E-700! For en forskjell! Mens (etter min mening) z-600 er for stor, føles veldig lite solid, begynner fort å knirke og ser/føles veldig plastik ut, så er E-700 liten med høy kvalitetsfølelse. Nå er ikke jeg glad i kanskjellstelefoner, men hadde E-700 hatt bluetooth så hadde jeg vært solgt! Men uansett! Dra innom en butikk og kjenn på telefonen før du kjøper den... Er jo stor forskjell på hva folk synes er plastikk eller ikke...

Off topic: Samsung X-600 er en positiv overaskelse! Fin og billig telefon, med god skjerm, godt kamera og en fin kvalitetsfølelse! Lur løsning på kameraet! Bør sjekkes ut, hvis man ikke har behov for bluetooth og vil ha en god telefon! Tåler også en støyt og litt vann...

Lenke til kommentar
Off topic: Samsung X-600 er en positiv overaskelse! Fin og billig telefon, med god skjerm, godt kamera og en fin kvalitetsfølelse! Lur løsning på kameraet! Bør sjekkes ut, hvis man ikke har behov for bluetooth og vil ha en god telefon! Tåler også en støyt og litt vann...

Off topic: Ble virkelig imponert ved å se X-600, hadde ikke hørt så mye om den før.

On topic: Enig med Crazysteps... Etter smak og behag :yes:

Lenke til kommentar
For en forskjell!

.........i pris :p

Rent sw messig så er,ifølge meg, e700 en lang verre telefon, som også har mindre funksjoner....

Itillegg koster den hvis jeg bruker de prisene i prisguiden (de laveste altså) over 1000 kr mere. (Vet av erfaring at e700 er enda dyrere i de "store" butikkene en z600, men også dette varierer.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...